مدرسه بازاریابی و فروش ایران Marketing Academy

آموزش کامل و جامع مدیریت فروش، فروش حرفه ای، فروش مویرگی، فروش شبکه ای، فروش اینترنتی، مهندسی فروش، برنامه ریزی فروش، فروش اثربخش، مذاکره فروش، ستارگان فروش، نوابغ فروش،

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۸۹ ثبت شده است

دوره کاربردی جامع بازرگانی خارجی

دوره کاربردی جامع بازرگانی خارجی

 

محتوای دوره:

ü        مبانی خرید خارجی

•              بررسی مسائل مربوط به خرید خارجی- قرارداد خرید خارجی - گردش کار و مراحل خرید خارجی

ü        آشنایی با رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی

•               آشنایی با جدیدترین رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی

ü         اسناد بازرگانی خارجی

چگونگی تنظیم پیش فاکتور- سیاهه تجاری- گواهی مبداء- لیست مدلبندی- گواهی بازرسی- گواهی بهداشت- گواهی تجزیه- گواهی تطبیق کالا/بازرسی اجباری- بارنامه و انواع آن- سیاهه کرایه حمل- بیمه نامه- قبض انبار

ü        اینکوترمز 2000 و پرداختهای بین‌المللی 

• اینکوترمز 2000 و نقش آن در خرید خارجی- ساختار اینکوترمز- بررسی 13 روش در اینکوترمز- اعتبارات اسنادی- انواع اعتبارات اسنادی- بررسی متن اعتبارات اسنادی- بروات ارزی- انواع برات- بررسی مواد مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی

ü        استاندارد و بازرسی کالا

• استاندارد کالا- بازرسی کالا-  نقش بازرسی در خرید خارجی- اهداف بازرسی- فوائد وجود گواهی بازرسی- زمان و مکان بازرسی- لیست شرکتهای بازرسی داخلی- لیست شرکتهای بازرسی خارجی

ü        حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا 

• بارنامه- انواع حمل و نقل- حمل و نقل دریایی- حمل و نقل بوسیه راه آهن- حمل و نقل زمینی- حمل و نقل هوایی- کنوانسیونهای حمل و نقل

ü         بیمه های حمل و نقل

• تعاریف- انواع بیمه نامه حمل و نقل کالا- کلوزهای قدیم بیمه حمل و نقل کالا- بیمه جنگ و بیمه اعتصاب- نحوه محاسبه هزینه بیمه

ü         تجارت متقابل

• شیوه های مهم تجارت متقابل (Counter Trade)- معاملات دوجانبه (Clering & Barter)- معاملات سه جانبه (Triangular Compensation)- همکاری صنعتی (Buy Back)

ü        اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی 

• هنر مذاکره- رهنمودهای برای مذاکرات بین المللی- انواع مذاکرات بین المللی- استراتژیهای مذاکره بین المللی

ü        امور گمرکی و ترخیص کالا

• کلیات واصطلاحات و واژه های گمرکی- تعرفه گمرکی و انواع آن- ارزش گمرکی- معافیت های گمرکی- ممنوعیت های قانونی- نحوه رسیدگی به اختلافات گمرکی- بیمه در گمرک و بیمه محلی- گردش کار تشریفات گمرکی و ترخیص کالا

 

 

 

ü        مناطق آزاد تجاری 

• سابقه تاریخی بنادر و مناطق آزاد تجاری- اهمیت مناطق آزاد تجاری- منافع برای سرمایه گذاران خارجی- قوانین و مقررات مناطق آزاد تجاری

 

 

مدت زمان برگزاری

این دوره به صورت92 ساعت قابل ارائه خواهد بود.

مدرس دوره

جناب آقای مهندس علی خویه

مولف و مترجم کتاب اسرار تجارت بین الملل

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی

ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

کارگاه تخصصی مهارتهای فروش حرفه ای

کارگاه تخصصی مهارتهای فروش حرفه ای

هدف

سازمانها و کسب و کارها همواره با این چالش مواجهند که گران قیمت ترین منابع شان در فروش تمرکز می یابد. فروش فرایند و الگویی برگرفته از تجارب رفتار انسانی در طول سالیان متمادی است. اثربحشی کاربرد روشهایی که معروف بوده و امتحان خود را پس داده اند در ثمربخشی تلاشهای فروش و حصول نتایج محسوس به اثبات رسیده است. این دوره بدین منظور طراحی شده است تا بواسطه مدیران و کارشناسان سازمانهای حرفه ای ایران، یک مسیر علمی فروش را در آنها شروع نماید

شرح مختصر:

کلیه سازمانها در راستای بقاء و رشد خود نیازمند فروش محصولات و خدمات خود می باشند. هدف این دوره معرفی چالشهای فروش و معرفی یک رویکرد سیستمی در فروش می باشد. به یاد داشته باشید که افراد از همدیگر خرید می کنند. نه تنها این مساله مهم است که جنبه های روانشناسی و رفتار خرید درک شود، بلکه برخورد دقیق با فروش به عنوان یک فرایند نیز حائز اهمیت می باشد. روشهایی که در این دوره بحث می شوند، برای نیروهای فروش در صنایع مختلف و کسب و کارهای کوچک و بزرگ قابل استفاده است.

آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت

در این دوره در خصوص روانشناسی فروش، رفتار خرید، سبکهای فروش، چرخه فروش، برنامه ریزی فروش، مرور و بررسی روشهای بکارگیری نکات فراگرفته شده از مباحث نظری و عملی بحث می شود. این مباحث با تمرینهای گروهی نیز همراه خواهد بود.

مدرس

استاد خویه

مدت زمان برگزاری کارگاه

 

.........هزینه کارگاه

...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

دوره جامع مدیریت فروش

دوره جامع مدیریت فروش

 

*      شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش، نسبت به افزایش مهارتهای فروش حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش دارد.

*       هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش

*       محتوای دوره:

مهندسی فروش ومهارتهای فروش حرفه ای (16 ساعت)

- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش در بازاریابی؛ فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش و مهندسی؛ ارتباط فروش و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش در فرایند فروش حرفه ای؛ فروش حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروشندگان حرفه ای.

ابزارها و تکنیک‌های فروش (8ساعت)

- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB

برنامه‌ریزی فروش

(8 ساعت)

تکنیک‌های هدف گذاری فروش؛ پیش بینی فروش؛ برنامه ریزی فروش و کنترل و بودجه بندی بندی فروش.

مدیریت روابط مشتری (CRM )

(16 ساعت)

- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

سیاستهای تشویقی افزایش فروش و روابط عمومی (8 ساعت)

تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

مدیریت تیم فروش

(8 ساعت)

- ارزیابی و جذب نیروی فروش؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

دوره تخصصی – کاربردی بازاریابی خدمات

دوره تخصصی کاربردی بازاریابی خدمات

 

محتوای دوره

  • اصول و مفاهیم پایه در بازاریابی
  • استراتژی بازاریابی خدمات

•         اصول بخش‌بندی بازار

•         اصول انتخاب بازار (های) هدف

•         اصول جایگاه‌یابی در بازار (های) هدف

  • بازاریابی خدمات : اصول ، تعاریف ، ویژگیها
  • اصول تصمیم‌‌گیری و طراحی آمیخته بازاریابی خدمات

•          مدیریت محصول

·         مدیریت سبد محصولات

·         توسعه محصول جدید

•         مدیریت قیمت خدمات

·         اصول تعیین قیمت‌ پایه

·         اصول تعدیل و تطبیق قیمت

•         مدیریت ارتباطات بازاریابی خدمات

·         ارتباطات بازاریابی یکپارچه

·         طراحی آمیخته ارتباطات بازاریابی یکپارچه( تبلیغات،ترفیع فروش،فروش شخصی،بازاریابی مستقیم،روابط عمومی)

  • رویکردها و مدلهای سنجش کیفیت خدمات
  • مدیریت تیم خدمات دهنده
  • مشتری مداری در حوزه های خدماتی
  • مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM )
  • مهارتهای برقراری ارتباط اثربخش
  • رفتار خدمت گیرنده (مصرف کننده)

مدت برگزا ری

مدت برگزار این دوره 64 ساعت خواهد بود. زمان برگزاری ............ماه می باشد.

هزینه برگزاری

هزینه برگزاری دوره ...............می باشد که شامل هزینه های اساتید،

مدرس دوره :

جناب آقای خویه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

مدرسه فروش ایران آموزش فروش و فروشندگی دانشگاه فروش ایران دانشکده فروش دانشگاه بازاریابی دانشکده باز

کوتاه مدت

تدبیر مالی استراتژیهای کاهش هزینه

تیر

5 شنبه

11

کارگاه

مهارتهای فروش حرفه ای

تیر

جمعه

12

جامع

مدیریت فروش

تیر

5 شنبه وجمعه

25

جامع

بازارهای جهانی فارکس

تیر

5 شنبه و جمعه

25

کارگاه

مهارتهای ارائه  شفاهی موثر

تیر

جمعه

26

کارگاه

زبان بدن

BODY LANGUAGE

مرداد

شنبه

3

جامع

بازرگانی خارجی

مرداد

دوشنبه و چهارشنبه

7

کوتاه مدت

کمپین نو یسی فروش

مرداد

سه شنبه

13

جامع

حسابداری

مرداد

دوشنبه و

چهارشنبه

21

جامع

مدیریت مالی

مردا د

5 شنبه و جمعه

22

کارگاه

روانشناسی ارتباط با مشتری

مرداد

جمعه

23

کوتاه مدت

فنون مذاکرات حرفه ای

مرداد

سه شنبه

27

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

برنامه های آموزشی مدرسه بازاریابی و فروش ایران

ردیف

ماه

نام دوره

تاریخ شروع

روزهای برگزاری

مدت دوره

1

فروردین

قراردادهای تجاری

30

سه شنبه

20

2

فروردین

مهارت های دفاع کلامی

25

سه شنبه

9

3

فروردین

آشنایی با بانکداری

26

چهارشنبه

20

4

فروردین

اعتبارات اسنادی

26

چهارشنبه

20

5

اردیبهشت

مدیریت خرید و سفارشات خارجی

23

چهارشنبه

24

6

اردیبهشت

بازاریابی تلفنی

10

جمعه

8

7

اردیبهشت

زبان بدن

18

پنج شنبه

4

8

اردیبهشت

حسابداری مالیاتی و قانون مالیات بر ارزش افزوده

20

یکشنبه

32

9

اردیبهشت

روانشناسی ارتباط با مشتری

16

جمعه

8

10

اردیبهشت

تکنیک های فرصت یابی در فروش

24

پنج شنبه

8

11

اردیبهشت

مهندسی فروش در بازار مواد غذایی

28

دوشنبه

24

12

اردیبهشت

پخش و توزیع مواد غذایی

16

چهارشنبه

24

13

خرداد

روش های خلاق حل مسئله

26

سه شنبه

16

14

خرداد

تدبیر مالی و استراتژی های کاهش هزینه

21

پنج شنبه

16

15

اردیبهشت

BI

متعاقباً اعلام خواهد شد

16

16

اردیبهشت

بازاریابی الکترونیکی

متعاقباً اعلام خواهد شد

20

17

خرداد

اصول و فنون مذاکرات بین الملل

متعاقباً اعلام خواهد شد

20

18

خرداد

مهندسی فکر

متعاقباً اعلام خواهد شد

12

19

خرداد

تعیین تقاضا و سهم بازار شرکت ها

متعاقباً اعلام خواهد شد

12

20

خرداد

تحقیقات بازاریابی در صنایع غذایی

متعاقباً اعلام خواهد شد

32

21

خرداد

تحلیل رفتار مصرف کننده در بازار مواد غذایی

متعاقباً اعلام خواهد شد

34

22

خرداد

مذاکرات فروش

متعاقباً اعلام خواهد شد

 

23

خرداد

سیستم‌های خرید و انبارداری

متعاقباً اعلام خواهد شد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

برنامه کلاسهای آموزشی مدرسه فروش

تاریخ

روز

عنوان دوره

نوع دوره

14 مرداد

دوشنبه-چهارشنبه

بازرگانی خارجی

جامع

22 مرداد

پنجشنبه-جمعه

مدیریت مالی

جامع

23مرداد

جمعه

روانشناسی ارتباط با مشتری

کارگاه

27 مرداد

سه شنبه

فنون مذاکرات حرفه ای

کوتاه مدت

30مرداد

پنجشنبه- جمعه

مدیریت فروش

جامع

31مرداد

شنبه

ایده یابی در شرکتها

کارگاه

30 مرداد

جمعه

تکنیک های متقاعدسازی مشتریان

کارگاه

24شهریور

یکشنبه- سه شنبه

مدیریت فروش

جامع

22شهریور

یکشنبه

بازرگانی خارجی

جامع

18شهریور

دوشنبه - چهارشنبه

کامفار(مقدماتی و پیشرفته)

جامع

8 و 10

یکشنیه و سه شنبه

شیوه های ایجاد انگیزه در کارکنان و مدیران فروش

کارگاه

15و17

یکشنبه و سه شنبه

اندازه گیری رضایت مشتریان و مهارتهای برخود با مشتریان ناراضی

کارگاه

22و24

یکشنبه و سه شنبه

مهارتهای ارتباطی و نقش آن در اثربخشی فروش

کارگاه

30شهریور

شنبه- دوشنبه

بازاریابی و فروش الکترونیکی

جامع

19و20

پنجشنبه و جمعه

روشها و تکنیکهای پیش بینی فروش

کارگاه

27

جمعه

عارضه یابی سازمانهای فروش

کارگاه

21شهریور

شنبه

زبان بدن

کارگاه

13-14شهریور

جمعه و شنبه

روانشناسی ارتباط با مشتری

کارگاه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

آموزش سیستم فروش مویرگی استاد خوبه

در این سیستم یک دستگاه پرتابل جمع آوری داده (هند هلد) در اختیار هریک از عوامل پخش جهت ثبت داده های مربوط به عملیات پیش فروش یا فروش کالا بهنگام مراجعت به محل مشتریان قرار میگیرد. هریک از مشتریان دارای پلاک بارکدی هستند که قبلا در محلی از فروشگاه ایشان نصب گردیده است، عامل پخش در مراجعه به محل مشتری می بایست بارکد آن پلاک را قرائت و سایر اطلاعات مربوطه به فرایند فروش یا پیش فروش کالا را با اسکن بارکد کالا ویا از طریق صفحه کلید وارد دستگاه نماید.

از مزایای عمده این سیستم می توان به موارد زیر را اشاره نمود:
• مشخص شدن مسیرهای ویزیت برای هریک از عاملین فروش و اعمال این مسیرها برروی هند هلد و ملزم شدن عاملین فروش به تبعیت از مسیرهای اعمالی
• مشخص بودن مشتریانی که در طی یک مسیر توسط یک عامل فروش باید ویزیت شوند
• داشتن اطلاعات تکمیلی مشتریان توسط عاملین فروش در داخل هند هلد (اطلاعاتی از قبیل تاریخ آخرین فاکتور مشتری-مبلغ آخرین فاکتور-میزان بدهی مشتری و ...)
• اعمال تخفیفات و جوائز توسط سیستم و جلوگیری از فاکتورسازی های مرسوم توسط عاملین فروش
• کاهش خطای انسانی در انجام محاسبات و تحویل کالاها
• تسریع فرآیند صدور فاکتور و محاسبات فروش
• توانایی اعمال سقف مبلغ برای فاکتور های فروش(میزان این سقف چه حد پایین و چه حد بالا براساس اطلاعات گذشته مشتری و سیاست های مربوط به فروش اعمال می گردد)
• اعمال قوانین برای نحوه تسویه حساب با مشتری (با توجه به اطلاعات گذشته مشتری و قوانین اعمالی از سوی شرکت برای میزان نقد – مبلغ چک – تاریخ چک-مانده حساب و ...)
• ارائه گزارش به عاملین فروش به لحظه از عملکرد تعدادی و ریالی فروش توسط هند هلد
• انتقال سریع اطلاعات به سیستم مرکزی (10 الی 15 ثانیه)
• صدور انواع گزارشات از سیستم مرکزی جهت انجام امور تسویه حساب عاملین فروش پس از پایان روز کاری
• توانایی گرفتن گزارشات عملکرد ویزیتور (تعدادی –ریالی-زمانی و گزارشات ترکیبی عملکرد مربوط به ویزیتور)
• توانایی افزایش تعداد مشتریان قابل ویزیت در یک روز توسط هر ویزیتور (به دلیل کاهش زمان مورد نیاز جهت انجام محاسبات و تسویه حساب اتمام روز کاری)
• صرفه جویی در هزینه های مربوط به ثبت فاکتورهای فروش به دلیل مکانیزه شدن عملیات جمع آوری اطلاعات
• توانایی دسته بندی گزارشات از کلی به جزئی (عملکرد مشتری-عملکرد ویزیتور-عملکرد سرپرستی فروش-عملکرد ایستگاه توزیع – عملکرد کل)
• امکان گرفتن گزارشات مقایسه ای و گزارشات متنوع نموداری از عملکرد فروش
• قابلیت دسته بندی مشتریان به گروهها و درجات مختلف توسط خود سیستم
• قابلیت برقراری ارتباط On-Line توسط سیستم درصورت متمرکز نبودن ایستگاههای پخش و فروش
  • قابلیت کارکرد  از راه دور ، بدلیل طراحی خاص برنامه ( تحت وب ) .
  • استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی برنامه .
  • دارای آدرس ، شماره تماس و مشخصات بیش از 25000 فروشگاه مواد غذایی در سطح تهران .
  • امکان تعیین اعتبار ریالی برای هر یک از مشتریان و کنترل خودکار سیستم برای عدم صدور فاکتور بیشتر از اعتبار .
  • انبار پخش ، با قابلیت صدور رسید و حواله انبار بوسیله محیط تحت وب با قابلیت کارکرد از راه دور .
  • قابلیت  گروه بندی مشتریان و تعیین قیمتهای مختلف برای کالا ها ، متناسب با نوع مشتری .
  • قابلیت تعریف سرپرستان فروش ، ویزیتورها و تعریف میزان پورسانت هرکدام بصورت کاملاً داینامیک .
  • امکان تائید کلیه و یا بخشی از سفارشات توسط مدیریتهای پخش و عامل شرکت جهت نظارت بر فرآیند پخش .
  • قابلیت حسابداری فروش  اتوماتیک و بدهکار نمودن مشتریان بلافاصله پس از قطعی شدن فاکتور .
  • قابلیت محاسبه خودکار پورسانت سرپرستان و ویزیتور ها در دو مرحله متعلقه و قابل برداشت .
  • قابلیت ایجاد شناسه ارسال ، جهت ارسال یک یا چند سفارش بوسیله یک خودرو .
  • قابلیت حسابداری فروش شامل:حسابهای مشتری ،فروش، برگشت از فروش، وجوه نقد نزد صندوق و اسناد نزد صندوق .
  • قابلیت تعریف انواع تخفیفهای رایج .
  • گزارشهای متنوع ، جامع و کاربردی .
  • قابلیت ثبت کالاهای مرجوعی .
  • تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف.
  • امنیت بالا.
  • کاربری آسان.
1.  ثبت و مدیریت سفارشات :
 ثبت سفارشات در سیستم کارا در دو مرحله صورت میپذیرد که در ابتدا اپراتور اقدام به تعریف مشتری ، ویزیتور و چگونگی تخفیف نموده و پس از آن کالاهای هر سفارش را تعیین می نماید .
 
2.  تائید اعتبار سفارش :
 پس از ثبت سفارش ، سیستم آنها را کنترل نموده و سفارشاتی را که از نظر ریالی و یا داشتن چک برگشتی نیاز به تائید دارند ، جهت تائید در قسمت تائید سفارشات نمایش داده و مابقی سفارشات به بخش انبار جهت ارسال منتقل میگردند .
سفارشات میتوانند از نظر سقف ریالی اعتبار مشتری ، سقف ریالی اعتبار سرپرست فروش ، سقف ریالی اعتبار ویزیتور و داشتن چک برگشتی نیاز به تائید داشته باشند .
 
3.نمایش سفارشات به انبار :
 
الف ) نمایش سفارشات به انبار :
  سفارشات مورد تائید و یا تائید شده ، در قسمت نمایش سفارشات به انبار به رویت انباردار  رسیده و در همین قسمت سیستم بصورت خودکار اقدام به بررسی موجودی انبارمینماید و با توجه به میزان موجودی کالاها ، سفارشات را به دوقسمت ( آماده برای ارسال ) و یا ( دارای کسری ) تقسیم بندی مینماید ، انباردار میتواند با کلیک کردن بر روی دکمه کالا در هر سفارش ، نوع و تعداد کالاهای آن را و با کلیک بر روی دکمه کسورات ، کسری آن سفارش را مشاهده نماید ، کسری کلیه سفارشات ثبت شده نیز در این قسمت قابل مشاهده است و انباردار میتواند با مراجعه به آن کلیه کسورات را مشاهده نماید .
 
ب)  نیاز به تامین :
 در این بخش از سیستم ، مسئول خرید و یا کارخانه تامین کننده کالاهای پخش میتواند به راحتی  کسورات انبار پخش را مشاهده نموده و برای تامین و ارسال آن اقدام نماید . این کسورات میتوانند کسری سفارشات ثبت شده و یا کالاهایی باشد که به نقطه سفارش رسیده اند .
 
4. وصول کالا به انبار و صدور رسید انبار :
   پس از وصول کالاها ، انبار دار اقدام به صدور رسید انبار نموده و بدینوسیله موجودی کالاهای وارده در انبار، تکمیل میگردد . با تکمیل موجودی ، سیستم بصورت خودکار ، سفارشاتی را بدلیل کمبود موجودی  در قسمت نمایش سفارشات به انبار ،  متوقف میباشند  را برای ارسال آزاد مینماید .
 
5.  تحویل کالا به مشتری و قطعی شدن فاکتور فروش :
 پس از تحویل کالا به مشتری فاکتورها جهت قطعی شدن به انبار و یا دفتر واصل شده و اپراتور مربوطه با کلیک بر روی دکمه قطعی شدن هر سفارش آن را قطعی نموده و سیستم بصورت خودکار مشتری مورد نظر را در حساب مشتریان بدهکار مینماید .
 
6. دریافت وجه و یاچک از مشتری و ثبت در سیستم :
 اپراتور حسابداری پخش کلیه دریافتی ها از مشتریان را در بخش ثبت دریافت با توجه به نوع آن ( دریافت نقدی ، واریز به حساب شرکت و دریافت بصورت چک ) در سیستم ثبت نموده و سیستم بصورت خودکار دریافتی ها را در حساب مشتری اعمال می نماید .
 
7.  وصول و یا برگشتی چک های دریافتی :
در این بخش اپراتور حسابداری پخش اقدام به ثبت وصول و یا برگشت چکهای دریافتی نموده و سیستم نیز در صورتیکه چک مشتری برگشت شده باشد ، مجدداً حساب وی را با توجه به مبلغ چک بدهکار نموده و همچنین میزان پورسانت ویزیتور و سرپرست پخش را نیز کسر مینماید .
 
8.ثبت کالاهای مرجوعی :
در این بخش در صورتیکه کالایی از مشتری خاصی مرجوع شود ، اپراتور مربوطه  کالای فوق را در قسمت کالاهای مرجوعی ثبت نموده و سیستم نیز با توجه به قیمت آن کالا در زمان فروش به همان میزان از حساب مشتری ، حساب ویزیتور و حساب سرپرستان فروش ، کسر نموده و مقدار تعدادی کالا را به موجودی انبار می افزاید .
 
9. حسابداری فروش:

حساب صندوق

حساب فروش

حساب مشتریان
در سیستم پخش مویرگی پیام برای حسابداری پخش: حساب مشتریان ، حساب فروش ، حساب برگشت از فروش ، وجوه نقد نزد صندوق و حساب اسناد نزد صندوق در نظر گرفته شده است که این حسابها بصورت کاملاً اتوماتیک اقدام به صدور اسناد حسابداری نموده و امکان مشاهده ، چاپ و انتقال این سند ها را فراهم میسازد .
 
10.نمونه فاکتور سیستم :
 

 
11. گزارشات سیستم :
در سیستم پخش مویرگی پیام گزارشات متنوعی در خصوص فرآیندهای سیستم بشرح ذیل پیش بینی شده است :
 
1. گزارش موجودی انبار
2. گزارش صورت وضعیت
3.گزارش پورسانت ویزیتور
4. گزارش پورسانت سرپرست فروش
5. گزارش مغایرت وصول
6. گزارش فروش ویزیتورها
7. گزارش ریز فروش ویزیتورها
8. جستجوی مشتریان
9. گزارش وضعیت فاکتورها
10.گزارش ابطال فاکتورها
11.گزارش فروش
12. گزارش تعدادی فروش
 
 
12.    اطلاعات پایه :
سیستم اطلاعات اولیه و مورد نیاز خود را از قسمت اطلاعات پایه استخراج مینماید که این اطلاعات برای یکبار در ابتدای آغاز بکار سیستم  وارد نرم افزار میشوند   :
 
1. ثبت کالاها : تعریف گروههای کالایی و تعریف کالاهای هرگروه بهمراه ثبت نقطه سفارش ، قیمت خرید ، قیمت فروش و تعداد در بسته بندی .
       
 
2. ثبت مشتریان : تعریف گروههای مشتریان و تعریف مشتریان هر گروه بهمراه مشخصات و میزان اعتبار ریالی ایشان .  
 
3. ثبت گروه قیمت : تعریف گروههای قیمتی مختلف و همچنین تعریف کالاهای هرگروه قیمتی ، برای داشتن قیمتهای مختلف در سیستم در جهت تفکیک مشتریان از نظر ریالی .
 
4. ثبت دوره انبارگردانی : تعریف دوره انبارگردانی و  ورود تعداد و مقدار شمارش شده جهت شروع دوره جدید و  بدست آوردن مغایرت انبار
 
5.  ثبت ویزیتور : تعریف سرپرستان فروش و تعریف ویزیتورهای تحت سرپرستی هر یک از ایشان .
   
6.   ثبت پورسانت : تعریف پورسانت های مختلف و بصورت پلکانی برای اختصاص دادن آنها به ویزیتورها ، سرپرستان پخش و مدیر اجرایی بصورت کاملاً داینامیک .
   
7.   تنظیمات سیستم : تنظیمات مربوط به حدود اختیارات  ریالی ویزیتورها ، سرپرستان فروش و مدیر اجرایی پخش بهمراه تعیین درصدی برای فروش بیشتر از اختیارات ، بجهت انعطاف پذیری سیستم .
 
8.   ثبت تخفیف : تعریف انواع مختلف تخفیف برای استفاده در سیستم صدور فاکتور و استفاده از آنها بصورت پلکانی در فاکتور .
 
9.     ثبت حساب : تعریف حسابهای بانکی شرکت .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

مدیریت و سرپرستی فروش سازمان فروش سازماندهی فروش مدیریت فروش سرپرستی اثربخش

untitled-1.jpg

جهت هماهنگی با کلاس های آموزشی با مدرسه فروش ایران با شماره۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ ۸۸۲۶۱۴۷۳ تماس حاصل نمایید.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

مدیریت منطقه ویزیت و فروش علی خوبه

untitled-12.jpg
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh