مدرسه بازاریابی و فروش ایران Marketing Academy

آموزش کامل و جامع مدیریت فروش، فروش حرفه ای، فروش مویرگی، فروش شبکه ای، فروش اینترنتی، مهندسی فروش، برنامه ریزی فروش، فروش اثربخش، مذاکره فروش، ستارگان فروش، نوابغ فروش،

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۰ ثبت شده است

دوره مدیریت اجرایی فروش SMBA ام بی ای فروش

وره جامع مدیریت فروش

دوره جامع مدیریت فروش

 

*      شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش، نسبت به افزایش مهارتهای فروش حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش دارد.

*       هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش

*       محتوای دوره:

مهندسی فروش ومهارتهای فروش حرفه ای (16 ساعت)

- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش در بازاریابی؛ فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش و مهندسی؛ ارتباط فروش و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش در فرایند فروش حرفه ای؛ فروش حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروشندگان حرفه ای.

ابزارها و تکنیک‌های فروش (8ساعت)

- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB

برنامه‌ریزی فروش

(8 ساعت)

تکنیک‌های هدف گذاری فروش؛ پیش بینی فروش؛ برنامه ریزی فروش و کنترل و بودجه بندی بندی فروش.

مدیریت روابط مشتری (CRM )

(16 ساعت)

- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

سیاستهای تشویقی افزایش فروش و روابط عمومی (8 ساعت)

تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

مدیریت تیم فروش

(8 ساعت)

- ارزیابی و جذب نیروی فروش؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

آشنایی با نویسندگان

آشنایی با نویسندگان:

علی خویه............................................................www.khooyeh.com

                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com 

o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات

o مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           

o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  

o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند

o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلف

o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی

o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...

فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com

o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس

o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند

o مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...

o دارای مدارک معتبر TTC, FCE

o  تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات

o دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف

o  مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)

o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات

o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت

تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com             info@khooyeh.com      

09122991608       و     09372991608   khoooyehali@gmail.com       www.khooyeh.com

 



[1] . سبک های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات( دیدار)، مدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروش(دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش( آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر