مدرسه بازاریابی و فروش ایران Marketing Academy

آموزش کامل و جامع مدیریت فروش، فروش حرفه ای، فروش مویرگی، فروش شبکه ای، فروش اینترنتی، مهندسی فروش، برنامه ریزی فروش، فروش اثربخش، مذاکره فروش، ستارگان فروش، نوابغ فروش،

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

کارگاه مدیریت و سرپرستی اثربخش

کارگاه مدیریت و  سرپرستی اثربخش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در مراکز پزشکی و درمانی    و خدمات  وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت
¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    مراکز پزشکی و درمانی     به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار مراکز پزشکی و درمانی     بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته مدیریت

سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی   

مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته 

مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنایع وابسته سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزش

سرفصل دوره های آموزشی در  مراکز پزشکی و درمانی  به شکل کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنایع وابسته


سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

دوره های مراکز پزشکی و درمانی   ویژه آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و  خدمات مراکز پزشکی و درمانی    و خدمات  وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها

مدرس: مهندس علی خویه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

تکنیک های بازاریابی اقیانوس آّبی در برابر فرمز، خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی و خدمات وابسته

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

دوره آموزشی تکنیک بازاریابی  با استراتژی اقیانوس آبی  برگزار شد

بازاریابی  اقیانوس آبی

بازاریابی  اقیانوسی

استراتژی بازاریابی  اقیانوس آبی در برابر بازاریابی اقیانوس قرمز

کارگاهی که ذهن شما را متحول کرده و کسب و کار شما را متمایز می نماید. دوره ای که هم اکنون در بسیاری از سازمان های بزرگ دنیا مورد توجه قرار گرفته است، کارگاهی کاربردی که می تواند تغییراتی آینده محور در کار شما رقم بزند. دوره ای برای برون رفت از بحران و شرایط سخت بازار...

معرفی:

در سال 2005 کتابی تحت عنوان استراتژی اقیانوس آبی که حاصل کار بیست ساله پروفسور چان کیم و پروفسور رنه موبورگنه بود منتشر شد ودر کمتر از یک سال میلیونها نسخه از آن به چهل و یک زبان دنیا ترجمه و فروخته شد. استراتژی اقیانوس آبی نتیجه دودهه تحقیق و مطالعه بر روی بیش از 150 جنبش استراتژیک دنیا در بیش از 30 صنعت متفاوت در طی 100 سال گذشته است. این رویکرد بکارگیری و پیروی همزمان از دو نوع استراتژی تمایز و کاهش هزینه می باشد، در عین حال مجموعه ای از متدولوژی ها و ابزارهای مدیریتی برای ایجاد یک فضای بازار جدید و بی رقیب را در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها با مهمترین و اثرگذارترین مکتب فکری در حوزه استراتژی و بازار در طی چهار سال اخیر در دنیا است که با نوآوری در استراتژیها سعی دارد راهکارهای جدیدی را برای توسعه جهشی سازمانها فراهم نماید.

محتوای دوره: برخی از مطالب دوره

بازاریابی استراتژی محور و اقیانوس محور

شناخت و درک مفهوم استراتژی بازاریابی  اقیانوس آبی

·         معرفی مفهوم نوآوری بازاریابی

·         بازاریابی  سرخ و بازاریابی  آبی

·         تناقض های استراتژیک بازاریابی  اقیانوس آبی

·         معرفی نقشه وضعیت استراتژی و منحنی بازاریابی

·         معرفی ابزارها و چارچوبهای تحلیلی بازاریابی  اقیانوسی

·         شش مسیر خلق استراتژی بازاریابی  اقیانوس آبی

·         شش اهرم مطلوبیت بازاریابی اقیانوس آبی در برابر قرمز

·         مهره های اصلی در تنگ ماهی بازاریابی

·         ارزش های استراتژیک بازاریابی  اقیانوسی

·         شناسایی غیر مشتریان صنعت

·         تجدید ساختار مرزهای بازاریابی  اقیانوسی

·         تدوین مراحل صحیح استراتژیک بازاریابی  اقیانوسی

·         ایجاد فرایند بازاریابی  اقیانوسی

·         مرور نکات مهم استراتژی بازاریابی  اقیانوس آبی

·         ترسیم بوم استراتژی بازاریابی

·         سه لایه غیر مشتری ها

شیوه برگزاری

سمینار کارگاه نمونه موردی کارگروهی بررسی های موردی ایرانی و جهانی

مدرس :

نام استاد : جناب آقای مهندس علی خویه       09122991608

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com
www.khooyeh.com

-         www.saleschool.blogfa.com

-         مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش  - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

-         چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1-
صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2-
اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3-
هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4-
رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه بازاریابی  ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+
بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+
بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+
چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

-          



خدمات پس از فروش در موسسات   آموزشی و  خدمات  وابسته


آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

Unknown

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    موسسات    آموزشی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان در موسسات آموزشی و خدمات وابسته

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در موسسات    آموزشی  و خدمات  وابسته

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

مدیریت برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در موسسات آموزشی   و خدمات  وابسته 

مدیریت برند در موسسات آموزشی  

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات آموزشی

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

دوره های آموزشی ویژه آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و  خدمات آموزشی  و خدمات  وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

بازاریابی آموزشی ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh