مدرسه بازاریابی و فروش ایران Marketing Academy

آموزش کامل و جامع مدیریت فروش، فروش حرفه ای، فروش مویرگی، فروش شبکه ای، فروش اینترنتی، مهندسی فروش، برنامه ریزی فروش، فروش اثربخش، مذاکره فروش، ستارگان فروش، نوابغ فروش،

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت خودرو سازی و صنایع وابسته

مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت بازارگرمی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت بازارسازی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت بازار سنجی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران

کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران

با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+

+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............

+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........

+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....

در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

****

مدیران و افرادی که این دوره های را می گذرانند با رفتار حرفه ای، کلامی، غیر کلامی، بدنی، حسی، عاطفی و هیجانی به شدت روی دیگران تاثیر گذار بوده و در بیشتر امور خود با موفقیت و قاطعیت به اهداف خود می رسند. این مدیران و افراد نه اینکه صرفا تحصیلات آکادمی داشته باشند ولی با چنان تاثیرگذاری حرفه ای درمحل کار خود حضور دارند که می تواند با چشم و دل و زبان کلامی و غیر کلامی خود، سازمان های خود را هدایت کنند.

در این کارگاه ها مدیران ساخته م


برچسب‌ها: کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران

ادامه مطلب...
ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا

مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه 09122991608

1-   برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی و بین المللی از سال 1385 تا کنون

2-   دوره اصول و فنون مذاکرات در سطح ایران برای شرکت توف نورد، پیشگامان و .... از سال 1388 تا کنون

3-   کارگاه کاربردی اصول و فنون مذاکره برای کارکنان شرکت سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو و ...- استاد علی خویه – سال 90

4-   دوره اصول و فنون مذاکره فروش برای کارکنان شرکت به پخش 1389 استاد علی خویه

5-   کارگاه فنون مذاکره اثربخش برای کارکنان بانک کشاورزی 1390 استاد علی خویه

6-   دوره بلند مدت اصول و فنون مذاکره برای کارکنان کانون های تبلیغات 1391 استاد علی خویه

7-   کارگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای برای مدیران مطبوعات 1391 استاد علی خویه

8-   کارگاه تاکتیک های مذاکره ویژه مدیران شرکت دیده بان گستر 1387 استاد علی خویه

9-   کارگاه تکنیک های مذاکره حرفه ای در یزد استاد علی خویه

10-                   کارگاه کاربردی اجرایی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش در استان ها  و شهرهای یزد کرمان اصفهان قم تبریز ارومیه اهواز زاهدان ساری رشت کرج بوشهر و .... استاد علی خویه

11-                   برگزاری دوره کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره نوین برای کارکنان بانک های مختلف د رسطح ایران استاد علی خویه

12-                   دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه کارکنان رسالت 1392 استاد علی خویه

13-                   مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات شرکت توف نورد آلمان استاد علی خویه

14-                   دوره اصول و فنون مذاکرات د ر نمایشگاه های بین المللی 1387 استاد علی خویه

15-                   دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای برای  کارکنان وزارت کشاورزی 1390 استاد علی خویه

16-                   دوره اصول و فنون مذاکرات در فروش مستقیم ویژه فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت های گلرنگ، کاله، البرز، هجرت، داروپخش، پگاه، به پخش، سراسری، گلپخش، بیک، ایسودا، ایدین، مینو قاسم ایران،  و .... از سال 1386 تا کنون استاد علی خویه

17-                   کارگاه اصول و فنون مذاکره در بازاریابی خدمات ویژه مدیران شعب بانک ملت از سال 1389 تا 1391 استاد علی خویه

18-                    


برچسب‌ها: مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره تو

ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
 
تاریخ :

مهارت های پاسخگویی و ارتباط تلفنی،

مذاکره، بازاریابی و فروش تلفنی

 

 

مدرس : استاد علی خویه

 

09122991608

 

سرفـصل های اصلی این دوره آموزشی

 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

    مفهوم ارتباطات، پاسخگویی،مذاکره و بازاریابی تلفنی

    اصول استفاده از تلفن در بازاریابی، مذاکره، ارتباطات و فروش

    اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی

 

ارتقای بینش و نگرش

    مدیریت تلفن

    نگرش و بینش بازاریابی تلفنی

    تفکر و بینش استفاده از



ادامه مطلب...
ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

اصول  و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری

روانشناسی ارتباط مشتری

مدرس: استاد علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم مشتری مدری

-    اصول طرح ریزی و کار با CRM

-    اصول مشتری مداری حرفه ای

-    اهمیت ضرورت و اهداف مشتری مداری و حفظ مشتری

ارتقای بینش و نگرش

-    تفکر مشتری مداری

-    تعریف جدید اصول بازاریابی و مشتری مداری

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت مشتریان

-    نگرش واقعی مشتری مداری

ارتقای مهارت

-    مهارتهای مشتری مدای

-    مهارت های تعامل با انواع مشتریان

-    عناصر مشتری مداری

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان

-    مهارت آشنایی با ماهیت رفتار مصرف کننده و مشتریان

-    انوع مشتریان و شیوه های برخورد و فروش به آنها

-    ارزیابی فرهنگ مشتریان و مصرف کنندگان

-    موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران

-    بازاریابی و ارزش های درونی و بیرونی مشتریان و مصرف کنندگان

-    فرایند اجتماعی مشتریان

-    ارتباطات درونی مشتریان

-    انگیزش احساسات و شخصیت مصرف کنندگان و مشتریان

-    یادگیری حافظه و هوش مشتریان و مصرف کنندگان

-    سنجش هیجانات مشتریان

-    مهارت شناخت مشتریان

-    مهارت حفظ مشتریان

-    مهارت تقسیم مشتریان

-    مهارت کار و آشنایی با نرم افزار CRM

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات متشریان

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات مشتریان

-    ا مهارت استفاده از قدرت تمرکز

-    مهارت استفاده از قدرت سوال

-    مهارت استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت

-    مهارت تصویر سازی ذهنی

-    مهارت TOTE

-    مهارت ROLE

-    مهارت متا

 


برچسب‌ها: اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مدار

ادامه مطلب...
ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا

کارگاه آموزشی CSM,CRM

دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان

اصول سنجش رضایت مشتریان

تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس: استاد علی خویه www.khooyeh.com

مدرس دانشگاه، مولف و مرجم 11 عنوان کتاب


برچسب‌ها: کارگاه آموزشی CSM, CRM

ادامه مطلب...
ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا
مشاوره برندسازی  و برندینگ ،مشاور برندسازی ،مشاوره برندسازی  و تبلیغات،مشاور تبلیغات،مشاور برندینگ ، مهندسی برندینگ ،مهندسی برندسازی ،تحقیقات برندسازی ،آموزش برندسازی ، برندسازی  خلاق،تکنیک های برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،مشاوره مدیریت،،marketing consulting،marketing consult،marketing researchدپارتمان مشاوره برندسازی  و برندینگ ،شبکه مشاوره برندسازی  و برندینگ ،آکادمی مشاوره برندسازی ،آکادمی برندسازی  و برندینگ ،کلینیک برندسازی  و برندینگ ،انجمن مشاوره برندسازی ،وظایف مشاور برندسازی  و برندینگ ،مدرس برندسازی  و برندینگ ،اصول و فنون مذاکر،مهارت های مشاور مدیریت، وظایف مشاور مدیر عامل،مشاور تحقیقات برندسازی ،علی خویه، مشاوران برندسازی ،مشاوران تبلیغات،مشاور برند و برندسازی،  مشاور قیمت گذاری،مشاور پیشبرد برندینگ ،مشاور افزایش برندینگ ،مشاور مدیریت محصول،مشاور برنامه برندسازی ،مشاور رسانه های تبلیغاتی،مشاور پیام های تبلیغات،مشاور تکنیک های برندسازی  و برندینگ ،کتاب مشاور برندسازی  برندینگ  و تبلیغات،مشاور مدیریت برندینگ ،مشاور مدیریت برندسازی ،مولف و نویسنده برندسازی  تبلیغات مذاکره برندینگ  و ارتباطات،مشاور حرفه ای،  مرکز مشاوره برندسازی  ایران،دفتر مشاوره برندسازی  و برندینگ  ایران،،Marketing consulting clinic،Marketing consulting academy،مشاور تحقیقات برندسازی  ایران،مشاور آنالیز برند  ،ویژگی های مشاور برندسازی ،مشاور برندسازی  اثربخش، افزایش برندینگ ،مشاور برندینگ  مویرگی،مشاور شرکت های پخش و توزیع،مشاور برنامه ریزی برند  ،مشاور برنامه برندسازی  و تبلیغات، تحقیقات برندسازی ،تحلیل برند   و عوامل برند  ،تحقیقات برند  ،مهندسی برند  ،تکنیک های تحقیقات برندسازی ،مدیریت تحقیقات برندسازی ،اصول تحقیقات برندسازی ،مشاور تحقیقات برندسازی ،آنالیز برند  ،تحقیقات مشتری،تحقیقات برند،شیوه تحقیقات برندسازی ،کلینیک تحقیقات برند   ایران،باشگاه تحقیقات برندسازی ،کلوپ تحقیقات برند   ایران،تحقیقات عادت مصرف کننده،دپارتمان تحقیقات برند   ایران،اتاق تحقیقات برندسازی ،کلینیک تحقیقات برند   ایران مطالعه برند  ،روش های مطالعه و بررسی برند  ،روشهای تحقیق برندسازی ،تحقیقات برند   محصول برند بسته بندی نام سهم برند  ،انواع تحقیقات برندسازی  و روش های تحقیق در برندسازی ،انواع تحقیقات برندسازی ،مشاور مهندسی برندینگ ،مشاور برندینگ ،مشاور تحقیقات برند  ،پرسشنامه تحقیقات برند  ،پژوهش برند  ،تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای،تحقیقات بسته بندی و نام تجاری،مطالعه رقبای برند  ،تحلیل سهم برند  ،آنالیز برندینگ  و برندسازی ،برنامه ریزی برند  ، برنامه ریزی برندینگ ،برنامه ریزی مشتری،گروه کانون در تحقیقات برندسازی ،تحقیقات برند و نام و نشان،تحقیقات برندسازی  میدانی،نظرسنجی مشتریان،رضایت سنجی مشتریان،رفتار سنجی مصرف کنندگان،ارزیابی برند،ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان،تحقیق عوامل برند  ،کارگاه تحقیقات برند  ،تحقیقات برند   توسط گروه کانون،تیم تحقیقات برند  ،تحقیقات برندسازی،مونیتورینگ برند  ،کاربرد تحقیقات برندسازی ،تحلیل رقابت،تخمین برند  ،ابزارهای مطالعه برند  ،عادات رسانه ای مصرف کننده،فرایند تحقیقات برند  ،کلینیک تحقیقات برند  ،سیستم تحقیقات برندسازی ،پورتال تحقیقات برند  ،پروپوزال تحقیقات برندسازی ،مرکز تحقیقات برند   ایران،آکادمی تحقیقات برند   ایران،انجمن تحیقیقات برندسازی ،شناخت برند  ، تجزیه و تحلیل برند  ،مدرسه تحقیقات برندسازی ،تجزیه و تحلیل عوامل برندسازی ،مرچندایزینگ،تحقیقات رفتار مصرف کننده،برند  سازی،مشاوره برندسازی ،مهندسی برندینگ ،تحلیل برند  ،مدیریت محصول،برند  سنجی،مشتری سنجی،مشاور برندسازی ،سمپلینگ،تحقیقات برند   صادرات،برندسازی  صادرات،تحقیقات برندسازی  کاربردی،کتاب تحقیقات برندسازی ،تحقیقات برندسازی  در 30 روز،وظایف محقق برند  ،تحقیقات برند  سازی،تکنیک های برند  سازی،کلاسهای برند  سازی،معاینه واحد برندسازی  و برندینگ ،marketing research department،تحقیقات برندسازی  کیفی،تحقیقات برندسازی  کمی،تحقیقات برندسازی  اجرایی،تحقیقات برندسازی  حرفه ای،تحلیل محتوا در تحقیقات برندسازی ، marketing research،marketing research clinic،اقدام پژوهی در برندسازی ،پژوهش های کیفی در برندسازی  و برندینگ ،تحقیقات برند   کیفی،quality markeitng research،روش های تحقیق کیفی در برندسازی ، مجری تحقیقات برندسازی ،مدرس تحقیقات برندسازی ،marketing research in iran،consumer behavior research، imc research،تحقیقات ارتباطات برندسازی ،تحقیقات رفتار مخاطبان،اقدام پژوهی در تحقیقاتبرندسازی ، برند، تبلیغات، مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات برندسازی  ، برند،تیپ بندی در تحقیقات برندسازی  ، برند، تبلیغات، مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات برند  ی    تحقیقات برندسازی ، تحلیل برند   و عوامل برند  ، تحقیقات برند  ، مهندسی برند  ، تکنیک های تحقیقات برندسازی ، مدیریت تحقیقات برندسازی ، اصول تحقیقات برندسازی ، مشاور تحقیقات برندسازی ، آنالیز برند  ، تحقیقات مشتری، تحقیقات برند، شیوه تحقیقات برندسازی ، کلینیک تحقیقات برند   ایران، باشگاه تحقیقات برندسازی ، کلوپ تحقیقات برند   ایران، تحقیقات عادت مصرف کننده، دپارتمان تحقیقات برند   ایران، اتاق تحقیقات برندسازی ، کلینیک تحقیقات برند   ایران مطالعه برند  ، روش های مطالعه و بررسی برند  ، روشهای تحقیق برندسازی ، تحقیقات برند   محصول برند بسته بندی نام سهم برند  ، انواع تحقیقات برندسازی  و روش های تحقیق در برند  یا، انواع تحقیقات برندسازی ، مشاور مهندسی برندینگ ، مشاور برندینگ ، مشاور تحقیقات برند  ، پرسشنامه تحقیقات برند  ، پژوهش برند  ، تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای، تحقیقات بسته بندی و نام تجاری، مطالعه رقبای برند  ، تحلیل سهم برند  ، آنالیز برندینگ  و برندسازی ، برنامه ریزی برند  ، برنامه ریزی برندینگ ، برنامه ریزی مشتری، گروه کانون در تحقیقات برندسازی ، تحقیقات برند و نام و نشان، تحقیقات برندسازی  میدانی، نظرسنجی مشتریان، رضایت سنجی مشتریان، رفتار سنجی مصرف کنندگان، ارزیابی برند، ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان، تحقیق عوامل برند  ، کارگاه تحقیقات برند  ، تحقیقات برند   توسط گروه کانون، تیم تحقیقات برند  ، تحقیقات برندسازی، مونیتورینگ برند  ، کاربرد تحقیقات برندسازی ، تحلیل رقابت، تخمین برند  ، ابزارهای مطالعه برند  ، عادات رسانه ای مصرف کننده، فرایند تحقیقات برند  ، کلینیک تحقیقات برند  ، سیستم تحقیقات برندسازی ، پورتال تحقیقات برند  ، پروپوزال تحقیقات برندسازی ، مرکز تحقیقات برند   ایران، آکادمی تحقیقات برند   ایران، انجمن تحیقیقات برندسازی ، شناخت برند  ، تجزیه و تحلیل برند  ، مدرسه تحقیقات برندسازی ، تجزیه و تحلیل عوامل برندسازی ، مرچندایزینگ، تحقیقات رفتار مصرف کننده، برند  سازی، مشاوره برندسازی ، مهندسی برندینگ ، تحلیل برند  ، مدیریت محصول، برند  سنجی، مشتری سنجی، مشاور برندسازی ، سمپلینگ، تحقیقات برند   صادرات، برندسازی  صادرات، تحقیقات برندسازی  کاربردی، کتاب تحقیقات برندسازی ، تحقیقات برندسازی  در 30 روز، وظایف محقق برند  ، تحقیقات برند  سازی، تکنیک های برند  سازی، کلاسهای برند  سازی، معاینه واحد برندسازی  و برندینگ ، marketing research department، تحقیقات برندسازی  کیفی، تحقیقات برندسازی  کمی، تحقیقات برندسازی  اجرایی، تحقیقات برندسازی  حرفه ای، تحلیل محتوا در تحقیقات برندسازی ، marketing research، marketing research clinic، اقدام پژوهی در برندسازی ، پژوهش های کیفی در برندسازی  و برندینگ ، تحقیقات برند   کیفی، quality markeitng research، روش های تحقیق کیفی در برندسازی ، مجری تحقیقات برندسازی ، مدرس تحقیقات برندسازی ، marketing research in iran، consumer behavior research، imc research، تحقیقات ارتباطات برندسازی ، تحقیقات رفتار مخاطبان، اقدام پژوهی در تحقیقاتبرندسازی ، برند، تبلیغات، مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات برندسازی  ، برند،، تیپ بندی در تحقیقات برندسازی  ، برند، تبلیغات، مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات برند  ی، تحقیقات برند   تحقیقات مشتریان رضایت سنجی مشتریان، آنالیز مشتریان، سنجش رضایت مشتریان، آنالیز و ارزیابی رضایت مشتریان به صورت علمی، مراحل تحقیقات برندسازی ، تحقیقات اکتشافی برندسازی ، ابزارهای تحقیقات برند  ، امکانات تحقیقات برند  ، مرحله جمع آوری اطلاعات میدانی برند  ، تجزیه و تحلیل و گزارش تحقیقات برند  ، هزینه های تحقیقات برند  ، خطاهای تحقیقات برند  ، advertise research، تحقیقات رسانه های تبلیغات برندسازی ، تحقیقات کانال های توزیع، آنالیز پیام ها و شعارهای تبلیغ، تحقیق اکتشافی، فرموله کردن تحقیقات برندسازی ، روش های گردآوری اطلاعات برند  ، مصاحبه های عمقی و فرافکن در تحقیقات برند  ، 2- تحقیق در زمینه محصول، 1- تحقیق در زمینه بخش بندی برند  ، 3- تحقیق در مورد قیمت گذاری، مثالهایی از تحقیقات جل مسئله : 1- تحقیق در زمینه ب، انجمن علمی تحقیقات برندسازی ، انجمن مجازی تحقیقات برندسازی  ایران(۱ مهندسی برندینگ  مویرگی، مهارتهای برندینگ  مویرگی  حرفه ای (16 ساعت)،مروری بر ضرورت برندسازی  و برندینگ  مویرگی  در شرایط رقابتی، مفهوم برندسازی  و فرآیند آن، جایگاه برندینگ  مویرگی  در برندسازی ، برندینگ  مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در برندسازی ، مهندسی برندینگ  مویرگی  و جایگاه آن در برندسازی ، ارتباط برندینگ  مویرگی  و مهندسی، ارتباط برندینگ  مویرگی  و تحقیقات برندسازی  و جایگاه مهندسی برندینگ  مویرگی  در این فرایند، سوالاتی که در برندسازی  و برندینگ  مویرگی  باید به آن پاسخ داد، مروری بر مراحل هفتگانه برندینگ  مویرگی  در فرایند برندینگ  مویرگی  حرفه ای، برندینگ  مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- برندینگ  مویرگی ندگان حرفه ای،ابزارها و تکنیک‌های برندینگ  مویرگی  (8ساعت)ابزارهای Promotion، مدل Steiner،نظریه AIDAS،مدل SPIN،ابزار Boomerang،تکنیک FAB،برنامه‌ریزی برندینگ  مویرگی،(8 ساعت)تکنیک‌های هدف گذاری برندینگ  مویرگی ، پیش بینی برندینگ  مویرگی ، برنامه ریزی برندینگ  مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی برندینگ  مویرگی،مدیریت روابط مشتری (CRM )،(16 ساعت)مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ، برندسازی  تک به تک و ضرورت آن در برند   رقابتی،IT و نقش آن در CRM ، سازماندهی و پیاده سازی CRM،سیاستهای تشویقی افزایش برندینگ  مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت)تبلیغات غیرشخصی، تعیین بودجه تبلیغات، تبلیغات پیشبرد برندینگ  مویرگی ، تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد برندینگ  مویرگی ، انتخاب ابزارهای پیشبرد برندینگ  مویرگی ، روابط عمومی، ابزارهای اصلی روابط عمومی، تصمیمات عمده در روابط عمومی،مدیریت تیم برندینگ  مویرگی  (8 ساعت)ارزیابی و جذب نیروی برندینگ  مویرگی ، سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای برندینگ  مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها، شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی برندینگ  مویرگی ، نظارت و کنترل نیروهای برندینگ  مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها، ایجاد هماهنگی بین نیروهای برندینگ  مویرگی  در جهت اهداف سازمانی، جلسات برندینگ  مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا

تحقیقات بازاریابی،تحلیل بازار و عوامل بازار،تحقیقات بازار،مهندسی بازار،تکنیک های تحقیقات بازاریابی،مدیریت تحقیقات بازاریابی،اصول تحقیقات بازاریابی،مدرس  تحقیقات بازاریابی،آنالیز بازار،تحقیقات مشتری،تحقیقات برند،شیوه تحقیقات بازاریابی،کلینیک تحقیقات بازار ایران،باشگاه تحقیقات بازاریابی،کلوپ تحقیقات بازار ایران،تحقیقات عادت مصرف کننده،دپارتمان تحقیقات بازار ایران،اتاق تحقیقات بازاریابی،کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار،روش های مطالعه و بررسی بازار،روشهای تحقیق بازاریابی،تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار،انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی،انواع تحقیقات بازاریابی،مدرس  مهندسی فروش،مدرس  فروش،مدرس  تحقیقات بازار،پرسشنامه تحقیقات بازار،پژوهش بازار،تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای،تحقیقات بسته بندی و نام تجاری،مطالعه رقبای بازار،تحلیل سهم بازار،آنالیز فروش و بازاریابی،برنامه ریزی بازار، برنامه ریزی فروش،برنامه ریزی مشتری،گروه کانون در تحقیقات بازاریابی،تحقیقات برند و نام و نشان،تحقیقات بازاریابی میدانی،نظرسنجی مشتریان،رضایت سنجی مشتریان،رفتار سنجی مصرف کنندگان،ارزیابی برند،ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان،تحقیق عوامل بازار،کارگاه تحقیقات بازار،تحقیقات بازار توسط گروه کانون،تیم تحقیقات بازار،تحقیقات برندسازی،مونیتورینگ بازار،کاربرد تحقیقات بازاریابی،تحلیل رقابت،تخمین بازار،ابزارهای مطالعه بازار،عادات رسانه ای مصرف کننده،فرایند تحقیقات بازار،کلینیک تحقیقات بازار،سیستم تحقیقات بازاریابی،پورتال تحقیقات بازار،پروپوزال تحقیقات بازاریابی،مرکز تحقیقات بازار ایران،آکادمی تحقیقات بازار ایران،انجمن تحیقیقات بازاریابی،شناخت بازار، تجزیه و تحلیل بازار،مدرسه تحقیقات بازاریابی،تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی،مرچندایزینگ،تحقیقات رفتار مصرف کننده،بازارسازی،مدرس  بازاریابی،مهندسی فروش،تحلیل بازار،مدیریت محصول،بازارسنجی،مشتری سنجی،مدرس  بازاریابی،سمپلینگ،تحقیقات بازار صادرات،بازاریابی صادرات،تحقیقات بازاریابی کاربردی،کتاب تحقیقات بازاریابی،تحقیقات بازاریابی در 30 روز،وظایف محقق بازار،تحقیقات بازارسازی،تکنیک های بازارسازی،کلاسهای بازارسازی،معاینه واحد بازاریابی و فروش،marketing research department،تحقیقات بازاریابی کیفی،تحقیقات بازاریابی کمی،تحقیقات بازاریابی اجرایی،تحقیقات بازاریابی حرفه ای،تحلیل محتوا در تحقیقات بازاریابی، marketing research،marketing research clinic،اقدام پژوهی در بازاریابی،پژوهش های کیفی در بازاریابی و فروش،تحقیقات بازار کیفی،quality markeitng research،روش های تحقیق کیفی در بازاریابی، مجری تحقیقات بازاریابی،مدرس تحقیقات بازاریابی،marketing research in iran،consumer behavior research، imc research،تحقیقات ارتباطات بازاریابی،تحقیقات رفتار مخاطبان،اقدام پژوهی در تحقیقاتبازاریابی، برند، تبلیغات، مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات بازاریابی ، برند،تیپ بندی در تحقیقات بازاریابی ، برند، تبلیغات، مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات بازاری    تحقیقات بازاریابی، تحلیل بازار و عوامل بازار، تحقیقات بازار، مهندسی بازار، تکنیک های تحقیقات بازاریابی، مدیریت تحقیقات بازاریابی، اصول تحقیقات بازاریابی، مدرس  تحقیقات بازاریابی، آنالیز بازار، تحقیقات مشتری، تحقیقات برند، شیوه تحقیقات بازاریابی، کلینیک تحقیقات بازار ایران، باشگاه تحقیقات بازاریابی، کلوپ تحقیقات بازار ایران، تحقیقات عادت مصرف کننده، دپارتمان تحقیقات بازار ایران، اتاق تحقیقات بازاریابی، کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار، روش های مطالعه و بررسی بازار، روشهای تحقیق بازاریابی، تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار،
برچسب‌ها: علی خویه, مدرس و معلم بازاریابی و فروش, مشاورو مجری بازاریابی و فروش, مشاور برند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

همایش بازاریابی و فروش در صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  

همایش بازاریابی و فروش در صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابسته

بازاریابی صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  

بازاریابی لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  

بازاریابی در صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   بهداشتی بازاریابی سلامت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

سرفصل های آموزشی مخاطبان: مدیران و فروشندگان لوازم خانگی و آشپزخانه و تجهیزات لوازم خانگی و آشپزخ

بسمه تعالی

سرفصل های آموزشی

مخاطبان: مدیران  و فروشندگان لوازم خانگی و آشپزخانه  و تجهیزات لوازم خانگی و آشپزخانه

مدرس: استاد علی خویه

 

سیلابس

ساعت

شکل برگزاری

مهارت های فروش حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه

4

کارگاهی

تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه  

3

کارگاهی و نمونه

فرایند حرفه ای فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

2

تئوری

تکنیکها ی معرفی و پرزنت لوازم خانگی و آشپزخانه

3

عملی

روانشناسی مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه  گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان

4

تئوری و عملی

انواع مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه  و تکنیک ها برخورد با آنها

2

تئوری

ویژگی های فروشندگان حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه  در کشورهای اروپایی و آمریکایی

3

الگو برداری و نمونه سازی

فنون مذاکره حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه  همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش لوازم خانگی و آشپزخانه  به ویژه فروش لوازم خانگی و آشپزخانه  های گران قیمت

5

اجرایی و کارگاهی

تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه

1

 

تکنیک های مهندسی فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

3

کارگاهی

تکنیک smart در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

2

گروهی  مشارکتی

فرمول SUP در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

2

گروهی  مشارکتی

آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

2

کارگاهی گروهی  مشارکتی

آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول های ADJUMCI در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

4

کارگاهی گروهی  مشارکتی

فروش وبازاریابی پارتیزانی  و چریکی در صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه

2

کارگاهی گروهی  مشارکتی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

دوره آموزش تخصصی برنامه ریزی فروش، تکنیکها و مهارتهای مهندسی فروش

فراخوان دوره آموزشی :

(عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی برنامه ریزی فروش،  تکنیکها و مهارتهای  مهندسی فروش

تاریخ برگزاری :

 

هدف دوره آموزشی :

آشنا ساختن مدیران وکارشناسان فروش با تکنیکهای نوین برنامه ریزی فروش، مهارت های برنامه ریزی فروش، فروش واصول مهندسی فروش،

 

مخاطبین دوره آموزشی :

مدیران ارشد ومیانی بازرگانی ، بازاریابی و فروش، کارشناسان فروش و بازاریابی،

 

محتوای دوره آموزشی :

  • ·     برنامه ریزی فروش به عنوان یک علم یا هنر، برنامه ریزی فروش به معنای جدید وعلمی آن و تفاوت برنامه ریزی بازاریابی و برنامه ریزی فروش
  • ·         ماهیت کار برنامه ریزی فروش چیست؟
  • ·         مهارت های لازم برای برنامه ریزی فروش
  • ·         تکنیک های برنامه ریزی فروش
  • ·         روش های اجرایی برنامه ریزی فروش
  • ·         ویژگی های و خصوصیات موفق یک برنامه موفق فروش
  • ·         برنامه فروش چگونه آماده می گردد؟
  • ·         چگونه یک برنامه فروش تهیه می گردد؟
  • ·         مراحل برنامه ریزی فروش
  • ·         فرایند های مهم برنامه ریزی فروش
  • ·         مهندسی فروش چیست و مهندس فروش چه کسی است؟
  • ·         ماهیت کار یک مهندس فروش در برنامه ریزی فروش چیست؟
  • ·         عواملی که یک واحد برنامه ریزی فروش باید داشته باشد             
  • ·         چه کاری می‌توان انجام داد تا بهترین نتایج را از واحد برنامه ریزی  فروش بدست آورد ؟
  • ·         شرایط کار (Working Condition)
  • ·         استخدام و چشم‌انداز کاری (Employment and Outlook)
  • ·         درآمد (Earnings)
  • ·         مشکلات واحد برنامه ریزی فروش چیست و کجاست؟
  • ·         انواع مهندسین فروش و دوره عمر تکنولوژی
  • ·         مدیریت مهندسی فروش

دامنه کاربرد نرم افزارهای مهندسی فروش در سازمان

قابلیت های مهم سیستم مدیریت مهندسی فروش

  • ·         مهندسین فروش از نگاه سازمان ها و شرکت ها
  1. 1.       شرایط احراز
  2. 2.       شرح وظایف و مسئولیت‌ها

 

 

ü

 
نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

حضوری q          

 غیرحضوری q

 

روش ارائه محتوی :

 

ü

 

ü

 
کلاس درس q

کارگاه آموزشی q

 

روش ارزشیابی :

کتبی q عملی q

ü

 

مشارکت فعال در کلاس q

مدرس: علی خویه

 

رزومه مدرس:


www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

       

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh