800x600

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در موسسات آموزشی   و خدمات  وابسته 

مدیریت برند در موسسات آموزشی  

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    اصول برند سازی حرفه ای در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

ارتقای بینش و نگرش

-    تفکر برند  در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

-    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

-    مهارتهای برند سازی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت برند داری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت برند شناسی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-    مهندسی ارزش برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت تحقیقات برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت حفظ برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت کنترل برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت هویت سازی برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت شخصیت سازی برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-     معاینه فنی برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    سبگ های برندسازی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

- بیش از 13سال تجربه اجرایی،

 مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

 همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

 ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

 مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

 مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

 ...........................................................................................