سرفصل دوره های آموزشی کاربردی
 مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه

 university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
مدرس: استاد علی خویه
هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنی
محتوا (سرفصل) دوره:
-    اصول و مفهوم بازاریابی
-    اصول و مفهوم فروش
-    انواع روشهای بازاریابی
-    انواع روشهای فروش
-    ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی و فروش
-    ماهیت، کارکرد و مزیتهای تلفن
-    نقش تلفن در بازاریابی و فروش
-    مفهوم بازاریابی تلفنی
-    مفهوم فروش تلفنی
-    مراحل بازاریابی تلفنی
-    مراحل فروش تلفنی
-    آمادگی قبل از تماس در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش شروع مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش ادامه مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش دسترسی به شخص مورد نظر در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش اتمام موفق مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش تعامل با افراد سطوح مختلف در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش تعامل با مسئولان دفتر مدیران در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش دسترسی به مدیران جهت مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش ایجاد زمینه دیدار و مذاکره حضوری در بازاریابی و فروش تلفنی
-    مدیریت زمان در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش استفاده مناسب از تلفن در طول زمان کاری بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش مدیریت موثر ارتباط در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
-    ادبیات مورد استفاده در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
-    روحیات و حالات روانی در بازاریابی و فروش تلفنی
-    استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش انتقال سریع و موثر مطالب در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)
مخاطبان دوره:
سرفصل دوره های آموزشی کاربردی
 
عنوان دوره: مهارتهای ارتباط با مشتری
مدرس: استاد علی خویه
هدف دوره: آشنایی کاربردی با روشها و مهارتهای ارتباط با مشتری
محتوا (سرفصل) دوره:
-    اصول و مفهوم بازاریابی
-    اصول و مفهوم فروش
-    اصول و مفهوم ارتباطات
-    مفهوم و انواع مشتری
-    اصول و مفهوم ارتباط با مشتری
-    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان
-    شناخت مشتریان هدف
-    شناسایی روابط مناسب با مشتریان هدف
-    روشهای جذب مشتریان جدید
-    روشهای برگرداندن مشتریان از دست رفته
-    روشهای حفظ و نگهداری مشتریان موجود
-    روشهای جلب رضایت و وفاداری مشتریان
-    روانشناسی ارتباط با مشتریان
-    باشگاه مشتریان
-    روشهای موثر اطلاع رسانی به مشتریان
-    روشهای موثر متقاعدسازی مشتریان
-    هدف گذاری ارتباط با مشتریان
-    برنامه ریزی ارتباط با مشتریان
-    ارزیابی ارتباط با مشتریان
-    بهینه سازی ارتباط با مشتریان
-    روشهای جلب مشتریان ناراضی
-    روشهای تحریک مشتریان به اظهار نظر
-    روشهای موثر دریافت بازخور از مشتریان
-    رسیدگی موثر به اعتراضات مشتریان
-    ابزارهای ارتباط با مشتریان
-    بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با مشتری
-    مهارتهای ارتباط با مشتری الکترونیکی
مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)
برچسب‌ها: آموزش بازاریابی و فروش تلفنی, آموزش تکنیک های ارتباط با مشتری, آموزش دوره های بازاریابی فروش تبلیغات و خلاقیت --  consulting, education, research, execution & implementationmarketing-communication-brand-advertising-selling-creativity Ali Khooyehwww.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com 0912299160809372991608khooyeh@gmail.comkhooyehali@yahoo.comhttp://www.marketingconsulting.blogfa.com/ بسمه تعالی
                دوره کاربردی مهار تهای  اصول و فنون کار با تلفن مهارتهای مذاکره و بازاریابی و فروش با تلفن
 
آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت
ü         مذاکره تلفنی و بازاریابی و فروش تلفنی چه هستند؟
ü         جایگاه مذاکره تلفنی و  بازاریابی  تلفنی در نظام بازاریابی شرکت
ü         طبقه‌بندی بازاریابی تلفنی
ü         چه کسانی از مذاکره و بازاریابی و فروش تلفنی استفاده می‌کنند؟
ü         هدف اساسی بازاریابی تلفنی چیست؟
ü         نقش تحقیقات بازاریابی در بازاریابی و فروش تلفنی
ü         منابع لیست مشتریان برای بازاریابان تلفنی
ü         مزیت‌های مهم استفاده از تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
ü         معایب مهم استفاده از استفاده تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
ü         عناصر مهم فروش تلفنی موفق
ü         ایجاد مرکز فروش تلفنی مؤثر و کارآمد
ü         طرح یک برنامه کارامد برای فروش تلفنی
ü         تماس‌های اولیه- دست نوشته‌های اولیه
ü         تکنیک‌های عبور از منشی
ü         نحوه پیگیری
ü         فرمول 1               3                  10
ü         تکنیک‌های خاتمه فروش در فروش تلفنی
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
اصول و فنون مذاکره تلفنی
پاسخگویی به تلفن
مهارت های مذاکره بازاریابی و فروش تلفنی(تخصصی)
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم مذاکره و بازاریابی تلفنی
-    اصول استفاده از تلفن در فروش
-    اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی
ارتقای بینش و نگرش
-    مدیریت تلفن
-    نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
-    تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
-    بینش و نگرش فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
-    مهارت گرفتن اطلاعات
-    مهارت پاسخگویی به تلفن
-    مهارت کار با تلفن
-    مهارت سفارش گیری تلفنی
-    مهارت مذاکره تلفنی
-    مهارت درخواست تلفنی
-    مهارت مدیریت زمان در  بازاریابی تلفنی
-    مهارت ارائه مؤثر تلفنی
-    مهارت های رفتاری در بازاریابی تلفنی
-    مهارت کار با تلفن همراه در فروش و بازاریابی
-    مهارت کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
-    مهارت تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
-    چک لیست معاینه فنی بازاریابی تلفنی
-    زبان بدن در بازاریابی تلفنی
-    مهارت تعامل با مشتریان در  فروش وبازاریابی تلفنی (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات ،گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
 
 
 
 
 
 
کل ساعت همراه با کارگاه در 8 ساعت و 16 ساعت قابل اجرا می باشد
چنانچه توافقی باشد می توان با حذف بخشی از سرفصل ها در 4 ساعت نیز ارایه نمود
قیمت توافق همراه با مذاکره با شما






800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در موسسات پزشکی و درمانی
دوره های آموزشی ویژه شرکت های موسسات پزشکی و درمانی
همایش بازاریابی و فروش در موسسات پزشکی و درمانی  و صنایع وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
بازاریابی موسسات پزشکی و درمانی
بازاریابی پزشکی و درمانی
بازاریابی در موسسات پزشکی و درمانی  بهداشتی بازاریابی سلامت
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی
-    اصول مدیریت بازاریابی
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش
-    مدیریت آمیخته بازاریابی
-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار
-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی
-    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک
-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت مشتریان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های ارایه پروموشن در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت بازارگرمی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت بازارسازی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت بازار سنجی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت بازاریابی مویرگی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری
-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های تحقیقات بازاریابی
-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده
-    ·        شناخت تقسیمات بازار در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان
-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
 
کارگاه
-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر
 www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 مدرسان دوره: علی خویه و همکاران
 
سرمایه گذاری برای ثبت نام و شرکت در دوره و کارگاه آموزشی:
مدت زمان
سرمایه گذاری  برای هر نفر
سرمایه گذاری  برای 5 نفر
سرمایه گذاری  برای 10 نفر
دوره یک روزه 8 ساعت
4500000
21000000
41000000
دوره دو روزه 16 ساعت
8000000
35000000
71000000
دوره سه روزه 24 ساعت
11000000
51000000
92000000
این دوره می تواند به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما برگزار گردد.
جهت شرکت در این دوره مبالغ مذکور را به شماره حساب سیبا بانک ملی 0108554420006 به شماره متصل به کارت 6037991453117081 به نام علی خویه، واریز و فرم ذیل را تکمیل و تماس حاصل فرمایید.
 
نام و نام خانوادگی:
نام شرکت:
زمینه کاری:
سمت:
سطح تحصیلات:
سن:
تعداد نمایندگی:
 
شماره ملی:
 
شماره فیش واریزی:
 
امضا:
لیست افراد شرکت کننده:
 
 
 
مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید.................... شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. www.khooyeh.com مدرس دانشگاه، سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری ومشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریتی، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و ارتباطات در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و
تماس با ما:
khooyeh@gmail.com
khooyeh.ir@gmail.com
 
 09372991608 09122991608 برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... ............................................. چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:...... 1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی 2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت 3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی 4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان .............................................. کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........ با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+ + بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............ +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن......... + چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد..... در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
 
 
 
 
 
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در خدمات پزشکی  و درمانی  و
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش
-    مدیریت در فروش خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    تفکر خلاق و سیستمی
-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت
-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
-    مهارتهای مدیریت انگیزه در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    زبان بدن
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی
-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری -        مدیریت اعتراضات مشتریان خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته -        نکات مهم برای جذب مشتری خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
-    10 نقطه کور فروش و ویزیت خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    10 اشتباه فروش  و ویزیت خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
-    تکنیک های فروش تلفنی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    پیگیری و ارزیابی فروش در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    چاشنی های فروش در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    فروش خلاق در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
کارگاه
-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی