Subject: مهارتهای کلیدی مامورین توزیع و پخش


  (همامنگی مامور پخش با ویزیتور(ارتباط موثر و مناسب
زبان بدن و اثرات آن در حین توزیع و پخش
تکنیک های برخورد کلامی و غیر کلامی با مشتریان
روانشناسی ارتباط با مشتریان
آشنایی با مسائل راهنمایی ورانندگی
نحوه ارتباط با مشتری
تکریم ارباب رجوع
مدیریت ارتباط با مشتریان
مهارت های رفتار موثر با مشتریان
مدیزیت زمان د رتوزیع و  پخش

تکنیک ها و مهارت های چیدمان فروش
مرچندایزینگ و مهارت های سمپلینگ
هنر خوب گوش دادن و ار تباط اثربخش با مشتریان

مدرس: علی خویه
علی خویه............................................................www.khooyeh.com
                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com 
o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات
o مولف و مترجم بیش از 11عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           
o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  
o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند
o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف
o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...