بسمه تعالی

سرفصل های آموزشی

مخاطبان: مدیران  و فروشندگان لوازم خانگی و آشپزخانه  و تجهیزات لوازم خانگی و آشپزخانه

مدرس: استاد علی خویه

 

سیلابس

ساعت

شکل برگزاری

مهارت های فروش حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه

4

کارگاهی

تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه  

3

کارگاهی و نمونه

فرایند حرفه ای فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

2

تئوری

تکنیکها ی معرفی و پرزنت لوازم خانگی و آشپزخانه

3

عملی

روانشناسی مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه  گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان

4

تئوری و عملی

انواع مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه  و تکنیک ها برخورد با آنها

2

تئوری

ویژگی های فروشندگان حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه  در کشورهای اروپایی و آمریکایی

3

الگو برداری و نمونه سازی

فنون مذاکره حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه  همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش لوازم خانگی و آشپزخانه  به ویژه فروش لوازم خانگی و آشپزخانه  های گران قیمت

5

اجرایی و کارگاهی

تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه

1

 

تکنیک های مهندسی فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

3

کارگاهی

تکنیک smart در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

2

گروهی  مشارکتی

فرمول SUP در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

2

گروهی  مشارکتی

آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

2

کارگاهی گروهی  مشارکتی

آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول های ADJUMCI در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

4

کارگاهی گروهی  مشارکتی

فروش وبازاریابی پارتیزانی  و چریکی در صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه

2

کارگاهی گروهی  مشارکتی