کارگاه تخصصی مهارتهای فروش حرفه ای

هدف

سازمانها و کسب و کارها همواره با این چالش مواجهند که گران قیمت ترین منابع شان در فروش تمرکز می یابد. فروش فرایند و الگویی برگرفته از تجارب رفتار انسانی در طول سالیان متمادی است. اثربحشی کاربرد روشهایی که معروف بوده و امتحان خود را پس داده اند در ثمربخشی تلاشهای فروش و حصول نتایج محسوس به اثبات رسیده است. این دوره بدین منظور طراحی شده است تا بواسطه مدیران و کارشناسان سازمانهای حرفه ای ایران، یک مسیر علمی فروش را در آنها شروع نماید

شرح مختصر:

کلیه سازمانها در راستای بقاء و رشد خود نیازمند فروش محصولات و خدمات خود می باشند. هدف این دوره معرفی چالشهای فروش و معرفی یک رویکرد سیستمی در فروش می باشد. به یاد داشته باشید که افراد از همدیگر خرید می کنند. نه تنها این مساله مهم است که جنبه های روانشناسی و رفتار خرید درک شود، بلکه برخورد دقیق با فروش به عنوان یک فرایند نیز حائز اهمیت می باشد. روشهایی که در این دوره بحث می شوند، برای نیروهای فروش در صنایع مختلف و کسب و کارهای کوچک و بزرگ قابل استفاده است.

آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت

در این دوره در خصوص روانشناسی فروش، رفتار خرید، سبکهای فروش، چرخه فروش، برنامه ریزی فروش، مرور و بررسی روشهای بکارگیری نکات فراگرفته شده از مباحث نظری و عملی بحث می شود. این مباحث با تمرینهای گروهی نیز همراه خواهد بود.

مدرس

استاد خویه

مدت زمان برگزاری کارگاه

 

.........هزینه کارگاه

...