به نام خدا
سمینار
تبلیغات خلاق و مهندسی تبلیغات
مدرس: استاد علی خویه
 
استاد علی خویه
*ریاست کمیته انتشارت انجمن صنفی تبلیغات ایران
مولف و مترجم ۷ عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی تبلیغات و خلاقیت
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما
* مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغات ارتباطات خلاقیت

*
ارایه بیش از 200000نفر ساعت دوره آموزشی کاربردی و اجرایی  به سازمانها شرکت  ها موسسات و برندهای ملی و بین المللی

*
تدوین و اجرای بیش از ده ها برنامه و کمپین بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات و خلاقیت

*
عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMAR و انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

*
عضو انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

*
تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات

*
عضور هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

*
مجری و مدیر تحقیق و توسعه مجله تبلیغات انجمن صنفی تبلیغاتی ایران و...
 مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی  برخی شرکت ها و برندهایی از جمله :
نوکیا- سامسونگ- همراه اول- سونی- دانشگاه آزاد- دانشگاه تربیت مدرس- دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- شرکت پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بانک پاسارگاد- سونی اریکسون- بیمه البرز- بیمه دانا- تولید دارو-نازبو-پرمیت- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری ایران دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی تدبیر گزیده مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی آسمان ایران ایر و ...
 د.
برنامه ها و سرفصل ها:
 
نقطه شروع هر برنامه ریزی تبلیغاتی و بازاریابی، در اختیار داشتن اطلاعات و داده های درست، دقیق و به موقع از وضعیت بازار اعم از عرضه و مصرف و رقباست. با داشتن این نوع اطلاعات می توان وسائل ارتباطی و رسانه های ارتباطی بهتر و اثر بخش تری را انتخاب نمود تا با کمترین هزینه، بالاترین کارائی حاصل شود. تهیه این اطلاعات قبل از آنکه صرفا به عنوان داده های خام و یا اطلاعات ارائه شوند، بیشتر جهت تهیه برنامه های بهتر تبلیغاتی و نوشتن Campaign تبلیغاتی و بررسی اثربخشی هر یک از رسانه های مورد استفاده، به انجام می رسند.
برخی از سرفصل های این بخش آموزش شامل موارد زیر می باشد.
·        شیوه مطالعات  و تحقیقات فعالیتهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه
·        شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده
·        شناخت تقسیمات بازار
·        شناخت جایگاه یابی  بازار
·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان
·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی و  تبلیغات
·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات تلویزیونی و رادیوئی
·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات محیطی مانند بیل بوردها، پل های عابر و ...
·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات مطبوعاتی
·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات اینترنتی
·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات در محل عرضه بازار
·        شناخت کافی و جمع آوری اطلاعات لازم در مورد محصول مورد نظر
·        شناخت رقبا و سهم هر یک در بازار مورد نظر همچنین محاسبه میزان توان رقابتی آنها با شرکت متقاضی
آمتهیه برنامه جامع تبلیغاتی
برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است که فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یک برنامه تبلیغاتی مناسب انجام پذیرند.
برنامه تبلیغات، پیام مناسب را از طریق یک رسانه مناسب به مخاطب مناسب، ارائه می‌کند. برنامه تبلیغاتی یک شرکت نشات گرفته از برنامه کلی شرکت و برنامه بازاریابی آن است.
برخی از مطالب آموزشی این بخش شامل موارد زیر می باشد.
·        تهیه پیام و شعار تبلیغاتی و تکنیک های تهیه آن
·        تهیه برنامه ریزی جامع رسانه ای
·        بودجه بندی و تکنیک های بودجه بندی
·        برنامه های تبلیغاتی مرتبط با روابط عمومی
·        برنامه های تبلیغاتی مرتبط با  فروش مستقیم
·        تکنیک های خلاقانه فروش
·        برنامه های  تبلیغاتی پیشبرد فروش
·        GRP , CPM
·        سمپلینگ
·        مونیتورینگ
·        اسکنینگ
·        بسته بندی
·        ساخت تیزر تلویزیونی
·        انیمیشن در تبلیغات
·        عکسبرداری تبلیغاتی
·        صداگذاری های تبلیغاتی
·        موارد چاپی در تبلیغات
·        آشنایی با قرارداد های سازمان صدا و سیما
·        آشنایی با قراردادهای محیطی (بیل بورد، پل عابر، ...)
·        آشنایی با قرارداد نشریات
·        آشنایی با قراردادهای اینترنتی
 
·        تکنیک های ارزیابی امور تبلیغات
·        مونیتوریگ و اسکنینگ تبلیغات
·        فرمول های اثربخشی تبلیغات
·        مهندسی ارزش در تبلیغات ارتباطات و فروش
·        مهندسی مجدد تبلیغات بازاریابی و فروش
·        تبلیغات خلاق رسانه ای
·        پیام های و شعار های خلاقانه
·        مهندسی هوش مصنوعی
·        تبلیغات پست مدرن
·        تبلیغات تریزی
 
·       consulting, education, research, execution & implementation
marketing-communication-advertising-selling-creativity
Ali Khooyeh
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com

09122991608
09372991608
khooyehali@yahoo.com
khoooyehali@gmail.com
·         www.marketingschool.blogfa.com
·         www.saleschool.blogfa.com