دوره آموزشی تکنیک فروش با استراتژی اقیانوس آبی برگزار می شود
فروش اقیانوس آبی
فروش اقیانوسی
استراتژی فروش اقیانوس آبی
معرفی:
در سال 2005 کتابی تحت عنوان استراتژی اقیانوس آبی که حاصل کار بیست ساله پروفسور چان کیم و پروفسور رنه موبورگنه بود منتشر شد ودر کمتر از یک سال میلیونها نسخه از آن به چهل و یک زبان دنیا ترجمه و فروخته شد. استراتژی اقیانوس آبی نتیجه دودهه تحقیق و مطالعه بر روی بیش از 150 جنبش استراتژیک دنیا در بیش از 30 صنعت متفاوت در طی 100 سال گذشته است. این رویکرد بکارگیری و پیروی همزمان از دو نوع استراتژی تمایز و کاهش هزینه می باشد، در عین حال مجموعه ای از متدولوژی ها و ابزارهای مدیریتی برای ایجاد یک فضای بازار جدید و بی رقیب را در اختیار سازمان ها قرار می دهد.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها با مهمترین و اثرگذارترین مکتب فکری در حوزه استراتژی و بازار در طی چهار سال اخیر در دنیا است که با نوآوری در استراتژیها سعی دارد راهکارهای جدیدی را برای توسعه جهشی سازمانها فراهم نماید.
محتوای دوره: برخی از مطالب دوره
· شناخت و درک مفهوم استراتژی فروش اقیانوس آبی
· معرفی مفهوم نوآوری فروش
· فروش سرخ و فروش آبی
· تناقض های استراتژیک فروش اقیانوس آبی
· معرفی نقشه وضعیت استراتژی و منحنی فروش
· معرفی ابزارها و چارچوبهای تحلیلی فروش اقیانوسی
· شش مسیر خلق استراتژی فروش اقیانوس آبی
· شناسایی غیر مشتریان صنعت
· تجدید ساختار مرزهای فروش اقیانوسی
· تدوین مراحل صحیح استراتژیک فروش اقیانوسی
· ایجاد فرایند فروش اقیانوسی
· مرور نکات مهم استراتژی فروش اقیانوس آبی
· ترسیم بوم استراتژی فروش
· سه لایه غیر مشتری ها
· شش اهرم مطلوبیت فروش
· مهره های اصلی در تنگ ماهی فروش
· ارزش های استراتژیک فروش اقیانوسی
شیوه برگزاری
سمینار کارگاه نمونه موردی کارگروهی بررسی های موردی ایرانی و جهانی
مدرس :
نام استاد : جناب آقای مهندس علی خویه 09122991608
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
www.brandschool.blogfa.com
www.guerrillamarketing.blogfa.com
www.advertisingschool.blogfa.
مدرس دانشگاه
مولف ومترجم 7 عنوان اثر تخصصی
با بیش از 10 سال تجربه اجرایی
مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروشگاه و مهندسی فروش
عضو انجمن های بین المللی عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی مهمان و کارشناس برنامه های صدا وسیما