مدرسه بازاریابی و فروش ایران Marketing Academy

آموزش کامل و جامع مدیریت فروش، فروش حرفه ای، فروش مویرگی، فروش شبکه ای، فروش اینترنتی، مهندسی فروش، برنامه ریزی فروش، فروش اثربخش، مذاکره فروش، ستارگان فروش، نوابغ فروش،

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی

استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی

توسط: مهندسی علی خویه 09122991608 - 09372991608

مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،

مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها

فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی

1-    بررسی شرایط بازار

2-    تحقیقات بازاریابی

3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده

4-    بررسی مشتریان

5-    بررسی رقبا

6-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان

7-    گزارش تحلیلی بازار

فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی

1-    تعیین منابع مورد نیاز

2-    تعیین ساختار

3-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی

4-    دکوراسیون ویترین و تابلوها

5-    تجهیزات انبارداری

6-    تجهیزات لجستیک

7-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی

فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها

توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608

1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی

2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری

3-    تدوین آیین نامه های فروش

4-    اجزای آیین نامه فروش

5-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی

6-    استخدام نیروهای مورد نیاز

7-    آیین نامه پورسانت

8-    آیین نامه هدف گذاری

9-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور

10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف

11-آموزش نیروها

12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت

13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد

14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی

15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت

18-تهیه ملزومات ویزیتورها

19-تهیه امکانات حسابداری و مالی

20-آماده کردن انبار و امکانات انبار

21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش

22-تهیه حواله های مختلف

فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی

علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  www.khooyeh.com

1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری

2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت

3-    گردآوری اطلاعا مشتریان

4-    کنترل اعتبار مشتری

5-    رسیدگی به مرجوعیان

6-    شیوه های تسویه حساب

7-    سیستم رضایت سنجی مشتریان

8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان

9-    مهندسی فروش در شرکت های پخش

10-ارایه گزارشات فروش

11-تهیه گزارشات فروش

12-گزارشات ارزیابی

13-گزارشات مقایسه ای

14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش

15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی

16-سیستم کدگذاری مشتریان

17-بهینه سازی فروش ویرگی

18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی

19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای

20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

Unknown

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی  و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی  تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع مدرس: مهندس علی خویه0912299160809372991608 www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com   حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت -    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی -    اصول مدیریت بازاریابی -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار -    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی -    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی ارتقای بینش و نگرش -    مدیریت آمیخته بازاریابی -    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار -    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی -    اصول و تفکر مشتری مداری ارتقای مهارت و تکنیک -    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) -    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت بازارگرمی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت بازارسازی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت بازار سنجی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی -    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت های رفتاری -    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) -    مهارت های تحقیقات بازاریابی -    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده -    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان -    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی   کارگاه -    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر          www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com   سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدیریت فروش حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی ی تولید کننده ووارد کنندگان پخش و توزیع مدرس: علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com   حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی -    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده -    اصول فروشندگی ارتقای بینش -    مدیریت در فروش -    تفکر خلاق و سیستمی -    مهندسی فکر ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) -    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای -    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت مدیریت زمان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    مهارت های رفتاری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    زبان بدن -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری -        مدیریت اعتراضات مشتریان -        نکات مهم برای جذب مشتری -    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM -    10 نقطه کور فروش و ویزیت -    10 اشتباه فروش  و ویزیت -    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان -    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها -    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت -    چاشنی های فروش در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی -    فروش خلاق در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی          سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدیریت برند در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی  تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع نام و نشان سازی کاربردی مدرس: مهندس علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم برند و نام و نشان تجاری -    اصول برند سازی حرفه ای -    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری ارتقای بینش و نگرش -    تفکر برند  -    تعریف جدید اصول مدیریت برند -    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند -    تفکر خلاق در برند سازی ارتقای مهارت -    مهارتهای برند سازی -    مهارت برند داری -    مهارت برند شناسی -    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند -    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند -    مهندسی ارزش برند -    مهارت پیشبرد و ترفیع برند -    مهارت تحقیقات برند -    مهارت حفظ برند -    مهارت کنترل برند -    مهارت هویت سازی برند -    مهارت شخصیت سازی برند -     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند -     معاینه فنی برند -    سبگ های برندسازی -    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری کارگاه -    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی  www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com             مدرس دوره مهندس علی خویه 09122991608www.khooyeh.com      www.alikhooyeh.blogfa.com   www.gmas.ir در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی مدرس دانشگاه و سخنران مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و .... تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی و  . . . . ..... نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com   سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی  تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع اهداف سمینار: بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر فروش مویرگی ی صنعت پخش و توزیع سازی  به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار پخش و توزیع   بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد. بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر فروش مویرگی ی پخش و توزیع   رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند. در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های پخش و توزیع ، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود. سرفصل های سمینار: ۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف) ۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟ ۳/ صنعت پخش و توزیع   چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟ ۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت پخش و توزیع  چیست؟ ۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت پخش و توزیع  خود دارد؟ ۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟ ۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟ ۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟ ۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت پخش و توزیع ۵/ پرسش و پاسخ گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح مدت برگزاری: ۴ ساعت چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟ چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟ آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟ شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟    سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع  فروش مویرگی  تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com مدت زمان سمینار: برخی از سرفصل های دوره:   تیپ شناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی روانشناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت پخش و توزیع    و فروش مویرگی انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها .... .... ...ان ال پی در ارتباطات خلاق تکنیکهای مشتری سازی تلفنی مشتری مداری تلفنی در صنعت پخش و توزیع روابط عمومی خلاق و موثر تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی دام های روابط عمومی موثر و اثربخش 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang) مهندسی ذهن الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی ب)زبان و زبانشناسی ج)برنامه‌ریزی نقش اعصاب در تبلیغات ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت پخش و توزیع اصل استفاده از قدرت سوال اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت پخش و توزیع بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی فرایند مدلسازی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها اصل خطوط زمانی اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران   (در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد) www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com   دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت پخش و توزیع خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع  فروش مویرگی  تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی هدف از دوره: آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش اساتید دوره:  علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )    مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان) برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته   روز اول روز دوم 9-11 مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات 11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، فروش مویرگی  و مدیریت فروش مویرگی تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش 14-16 تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش 16-18 کارگاه کارگروهی انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته   روز اول روز دوم روز سوم 9-11 مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف فروش مویرگی  و خدمات پس از فروش مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... 11-13 انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش 14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، فروش مویرگی  و مدیریت فروش مویرگی تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات 16-18 کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش    سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها: مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت پخش و توزیع روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت پخش و توزیع تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف مدیریت فروش مویرگی  و خدمات پس از فروش سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، فروش مویرگی  و مدیریت فروش مویرگی  تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت پخش و توزیع کنترل هزینه های خدمات کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت پخش و توزیع انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت پخش و توزیع www.khooyeh.comwww.alikhooyeh.blogfa.comwww.marketingschool.blogfa.comwww.saleschool.blogfa.comkhoooyehali@yahoo.comkhooyehali@yahoo.com مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com www.marketingschool.blogfa.com               کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com      www.gmas.ir   سرفصل دوره آموزشی کاربردی سرپرستی اثربخش در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی واردکنندگان و تولید کنندگان پخش و توزیع   حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم مدیریت -    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت -    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش -    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن -    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار -    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش -    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی ارتقای بینش -    مدیریت تغییر در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی -    مدیریت استرس در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی -    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی -    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی ارتقای مهارت -    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی -    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن -    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر -    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش -    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی -    مهارت ارائه مؤثر مطالب -    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی -    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

مدیریت فروش مویرگی

به نام خداوند بخشنده مهربان

                                                                                                 

         

 

 

 مدیریت فروش مویرگی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

 شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی 

مولف و مترجم:

علی خویه

www.khooyeh.com


برچسب‌ها: مدیریت فروش مویرگی, تکنیک های فروش مویرگی, مهارت های فروش مویرگی, استراتژی های فروش مویرگی
ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

افزایش فروش با آموزش فروشندگان و به کارگیری فروشندگان حرفه ای

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-bidi-font-family:"Traditional Arabic";}

حفظ ارتباط: تشویق مشتری به صحبت کردن

چه طور می توانید مشتری خود را به صحبت کردن تشویق کنید؟ بهترین راه برای این کار، سئوال کردن است. برای تشویق مخاطب به صحبت کردن در مورد خودش، از او سوالاتی برای شناخت نیاز و خواستة او بپرسید. وقتی هم جواب می دهد، با دقت گوش کنید. به خاطر داشته باشید ، هر چه بیشتر گوش کنید، به همان اندازه هم مشتریان شما را دوست خواهند داشت.

 همچنین به یاد داشته باشید که به جای مطرح کردن سئوالات بسته، از سئوالات باز استفاده کنید. برای عوض کردن موضوع صحبت، می‌توانید از یک سئوال بسته که به دنبال آن یک سئوال باز وجود دارد، استفاده کنید. برای ایجاد تفاهم با مشتری از روش های هشتگانه زیر استفاده کنید :

1- لبخند بزنید.

2- علاقۀ واقعی در مردم ایجاد کنید.

3- عباراتی به کار برید که مورد علاقه آنها است.

4- از اسم  مخاطب خودتان در صحبت استفاده کنید.

5- از او تعریف کنید.

6- به حرف‌هایش خوب گوش کنید.

7- کاری کنید که او احساس مهم بودن بکند.

8- به خودتان یادآوری کنید که من باید به او فرصت بدهم که نظر خود را بیان کند.

فرآیند فروش موفق

اکنون که در مورد فرآیند خرید اطلاعاتی کسب کردید، وقت آن است که با روش های علمی طبق روانشناسی فرآیند خرید، یک روش فروش در پیش بگیرید. این روش، هفت مرحله دارد که در زیر آن را شرح میدهیم.

مرحلۀ اول : صمیمیت و نزدیکی

اولین تصمیم خرید مشتری، دربارۀ شماست. آیا او شما را دوست دارد؟ آیا شما در کارتان صداقت و انصاف دارید؟ این مرحله به این دلیل طراحی شده است که شما به مشتری کمک کنید این تصمیم را به درستی بگیرد. به خاطر داشته باشید که مردم خرید می کنند به این دلیل است که از شما خوششان آمده ا‌ست و صداقت و قضاوت شما را قبول کرده‌اند. مهمترین هدف شما در مرحلۀ اول ، کمک کردن به مشتری است تا بتواند تصمیم موافق خود را در مورد شما (فروشنده) بگیرد. خود را معرفی کنید و این کارها ( عوامل پنجگانۀ معرفی ) را انجام دهید :

1- به او سلام کنید.

2-او را به اسم اش صدا بزنید.

3- اسم خود را به او بگویید.

4- شرکت یا نمایندگی خود را معرفی کنید.

5- یک سئوال باز که بتواند به ایجاد تفاهم کمک کند، از او بپرسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

فروشنده حرفه ای

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-bidi-font-family:"Traditional Arabic";}

مرحلۀ ششم : مذاکره، تشویق برای نهایی کردن خرید

تا اینجا، شما مشتری را متقاعد کرده اید که خرید از شما بنا به دلایلی برای او سودآورتر است. رابطة دوستانه ای هم که ایجاد کرده اید، بسیار غنمیت است. مهارت های شما در فروش هم سبب شده که مشتری به خرید کاملاٌ متمایل شود. اکنون هنگام مذاکره است تا بتوانید نسبت به شرایط خرید، با او وارد مذاکره شوید.

 

مرحلۀ هفتم : اجرا

درک این نکته برای فروشنده مهم است که از حالا، فروش برای مشتری آغاز می شود. این زمانی است که واقعا باید به مشتریان توجه کرد و به خریدشان، روح و زندگی بخشید .

انگیزه های مشتری برای خرید

مشتریان شما برای خریدن هر نوع کالا یا خدمات، شش نوع  انگیزه دارند. این شش انگیزۀ خرید عبارتند از :

1- تمایل به سود کردن ( برد )

2- ترس از ضرر (باخت )

3- اطمینان و آرامش

4- امنیت و حفاظت

5- افتخار به مالکیت

6- ارضا کردن احساسات.

 

راهکارهای تاثیر بر ذهنیت مشتری

گفتیم که مشتری ابتدا به صداقت شما، قضاوت شما در مورد نیاز او و اعتبار شرکت شما فکر می کند. حال چه کار باید کرد تا خریدار را جذب کرد ؟

عواملی که باعث می شود هر فروشنده ای در نظر خریدار خوشایند جلوه کند به چند عامل بستگی دارد که عبارتند از :

1- مردم دوست دارند با کسی صحبت کنند که به حرف آنها گوش می کند.

2- هر چند بیشتر گوش کنید، مشتری بیشتر به شما علاقمند می‌شود .

3- شنوندۀ خوبی باشید.

4- آنچه می شنوید، همان را یک بار برای  مشتری تکرار کنید تا متوجه شود که حرفهای او را فهمیده‌اید.

5- هنگامی که به صحبت های مشتری گوش می دهید، از نگاه کردن های متوالی به ساعت خود پرهیز کنید. هرگز صحبت های مشتری را قطع نکنید .

6-چرا باید یک شنوندۀ خوب باشید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

افزایش فروش با آموزش فروشندگان و به کارگیری فروشندگان حرفه ای

ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای

ویژگی های یک فروشندۀ حرفه ای کاغذ دیواری و پارکت ، عبارتند از :

1- یک فروشندۀ حرفه ای توانایی این را دارد که به خریدار کمک کند تا از میان انواع کاغذهای دیواری و پارکت، خرید خود را انجام دهد و از خرید خود، راضی باشد. یا این که مشتری را قانع کند در آینده که به محصول احتیاج پیدا کرد، برای خرید به سراغ نمایندگی عرضه کنندۀ محصولات رویا بیاید.

2- یک فروشندۀ حرفه ای، آن قدر با نیازها و خواسته های مشتری خود آشنا می شود که کاملا درک می کند که چرا این محصول برای این مشتری فایده بخش است.

3- یک فروشندۀ حرفه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

مدرسه فروش ایران

درسه فروش ایران

کوتاه مدت

تدبیر مالی استراتژیهای کاهش هزینه

تیر

5 شنبه

11

کارگاه

مهارتهای فروش حرفه ای

تیر

جمعه

12

جامع

مدیریت فروش

تیر

5 شنبه وجمعه

25

جامع

بازارهای جهانی فارکس

تیر

5 شنبه و جمعه

25

کارگاه

مهارتهای ارائه  شفاهی موثر

تیر

جمعه

26

کارگاه

زبان بدن

BODY LANGUAGE

مرداد

شنبه

3

جامع

بازرگانی خارجی

مرداد

دوشنبه و چهارشنبه

7

کوتاه مدت

کمپین نو یسی فروش

مرداد

سه شنبه

13

جامع

حسابداری

مرداد

دوشنبه و

چهارشنبه

21

جامع

مدیریت مالی

مردا د

5 شنبه و جمعه

22

کارگاه

روانشناسی ارتباط با مشتری

مرداد

جمعه

23

کوتاه مدت

فنون مذاکرات حرفه ای

مرداد

سه شنبه

27

برنامه های آموزشی مدرسه بازاریابی و فروش ایران

ردیف

ماه

نام دوره

تاریخ شروع

روزهای برگزاری

مدت دوره

1

فروردین

قراردادهای تجاری

30

سه شنبه

20

2

فروردین

مهارت های دفاع کلامی

25

سه شنبه

9

3

فروردین

آشنایی با بانکداری

26

چهارشنبه

20

4

فروردین

اعتبارات اسنادی

26

چهارشنبه

20

5

اردیبهشت

مدیریت خرید و سفارشات خارجی

23

چهارشنبه

24

6

اردیبهشت

بازاریابی تلفنی

10

جمعه

8

7

اردیبهشت

زبان بدن

18

پنج شنبه

4

8

اردیبهشت

حسابداری مالیاتی و قانون مالیات بر ارزش افزوده

20

یکشنبه

32

9

اردیبهشت

روانشناسی ارتباط با مشتری

16

جمعه

8

10

اردیبهشت

تکنیک های فرصت یابی در فروش

24

پنج شنبه

8

11

اردیبهشت

مهندسی فروش در بازار مواد غذایی

28

دوشنبه

24

12

اردیبهشت

پخش و توزیع مواد غذایی

16

چهارشنبه

24

13

خرداد

روش های خلاق حل مسئله

26

سه شنبه

16

14

خرداد

تدبیر مالی و استراتژی های کاهش هزینه

21

پنج شنبه

16

15

اردیبهشت

BI

متعاقباً اعلام خواهد شد

16

16

اردیبهشت

بازاریابی الکترونیکی

متعاقباً اعلام خواهد شد

20

17

خرداد

اصول و فنون مذاکرات بین الملل

متعاقباً اعلام خواهد شد

20

18

خرداد

مهندسی فکر

متعاقباً اعلام خواهد شد

12

19

خرداد

تعیین تقاضا و سهم بازار شرکت ها

متعاقباً اعلام خواهد شد

12

20

خرداد

تحقیقات بازاریابی در صنایع غذایی

متعاقباً اعلام خواهد شد

32

21

خرداد

تحلیل رفتار مصرف کننده در بازار مواد غذایی

متعاقباً اعلام خواهد شد

34

22

خرداد

مذاکرات فروش

متعاقباً اعلام خواهد شد

 

23

خرداد

سیستم‌های خرید و انبارداری

متعاقباً اعلام خواهد شد

 

برنامه کلاسهای آموزشی مدرسه فروش

تاریخ

روز

عنوان دوره

نوع دوره

14 مرداد

دوشنبه-چهارشنبه

بازرگانی خارجی

جامع

22 مرداد

پنجشنبه-جمعه

مدیریت مالی

جامع

23مرداد

جمعه

روانشناسی ارتباط با مشتری

کارگاه

27 مرداد

سه شنبه

فنون مذاکرات حرفه ای

کوتاه مدت

30مرداد

پنجشنبه- جمعه

مدیریت فروش

جامع

31مرداد

شنبه

ایده یابی در شرکتها

کارگاه

30 مرداد

جمعه

تکنیک های متقاعدسازی مشتریان

کارگاه

24شهریور

یکشنبه- سه شنبه

مدیریت فروش

جامع

22شهریور

یکشنبه

بازرگانی خارجی

جامع

18شهریور

دوشنبه - چهارشنبه

کامفار(مقدماتی و پیشرفته)

جامع

8 و 10

یکشنیه و سه شنبه

شیوه های ایجاد انگیزه در کارکنان و مدیران فروش

کارگاه

15و17

یکشنبه و سه شنبه

اندازه گیری رضایت مشتریان و مهارتهای برخود با مشتریان ناراضی

کارگاه

22و24

یکشنبه و سه شنبه

مهارتهای ارتباطی و نقش آن در اثربخشی فروش

کارگاه

30شهریور

شنبه- دوشنبه

بازاریابی و فروش الکترونیکی

جامع

19و20

پنجشنبه و جمعه

روشها و تکنیکهای پیش بینی فروش

کارگاه

27

جمعه

عارضه یابی سازمانهای فروش

کارگاه

21شهریور

شنبه

زبان بدن

کارگاه

13-14شهریور

جمعه و شنبه

روانشناسی ارتباط با مشتری

کارگاه


نوشته شده توسط : علی خویه

کتاب ها و دوره ها

شنبه 17 مهر 1389   10:29 ق.ظ

مدرسه بازاریابی

www.marketingschool.blogfa.com

مدرسه فروش ایران

www.saleschool.blogfa.com

مدرسه برند ایران

www.brandschool.blogfa.com

بازاریابی و فروش پارتیزانی

http://www.guerrillamarketing.blogfa.com

مدرسه تبلیغات ایران

http://www.advertisingschool.blogfa.com/

09122991608

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر