کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
****
مدیران و افرادی که این دوره های را می گذرانند با رفتار حرفه ای، کلامی، غیر کلامی، بدنی، حسی، عاطفی و هیجانی به شدت روی دیگران تاثیر گذار بوده و در بیشتر امور خود با موفقیت و قاطعیت به اهداف خود می رسند. این مدیران و افراد نه اینکه صرفا تحصیلات آکادمی داشته باشند ولی با چنان تاثیرگذاری حرفه ای درمحل کار خود حضور دارند که می تواند با چشم و دل و زبان کلامی و غیر کلامی خود، سازمان های خود را هدایت کنند.
در این کارگاه ها مدیران ساخته م
برچسبها: کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران
ادامه مطلب...
مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه 09122991608
1- برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی و بین المللی از سال 1385 تا کنون
2- دوره اصول و فنون مذاکرات در سطح ایران برای شرکت توف نورد، پیشگامان و .... از سال 1388 تا کنون
3- کارگاه کاربردی اصول و فنون مذاکره برای کارکنان شرکت سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو و ...- استاد علی خویه – سال 90
4- دوره اصول و فنون مذاکره فروش برای کارکنان شرکت به پخش 1389 استاد علی خویه
5- کارگاه فنون مذاکره اثربخش برای کارکنان بانک کشاورزی 1390 استاد علی خویه
6- دوره بلند مدت اصول و فنون مذاکره برای کارکنان کانون های تبلیغات 1391 استاد علی خویه
7- کارگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای برای مدیران مطبوعات 1391 استاد علی خویه
8- کارگاه تاکتیک های مذاکره ویژه مدیران شرکت دیده بان گستر 1387 استاد علی خویه
9- کارگاه تکنیک های مذاکره حرفه ای در یزد استاد علی خویه
10- کارگاه کاربردی اجرایی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش در استان ها و شهرهای یزد کرمان اصفهان قم تبریز ارومیه اهواز زاهدان ساری رشت کرج بوشهر و .... استاد علی خویه
11- برگزاری دوره کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره نوین برای کارکنان بانک های مختلف د رسطح ایران استاد علی خویه
12- دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه کارکنان رسالت 1392 استاد علی خویه
13- مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات شرکت توف نورد آلمان استاد علی خویه
14- دوره اصول و فنون مذاکرات د ر نمایشگاه های بین المللی 1387 استاد علی خویه
15- دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای برای کارکنان وزارت کشاورزی 1390 استاد علی خویه
16- دوره اصول و فنون مذاکرات در فروش مستقیم ویژه فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت های گلرنگ، کاله، البرز، هجرت، داروپخش، پگاه، به پخش، سراسری، گلپخش، بیک، ایسودا، ایدین، مینو قاسم ایران، و .... از سال 1386 تا کنون استاد علی خویه
17- کارگاه اصول و فنون مذاکره در بازاریابی خدمات ویژه مدیران شعب بانک ملت از سال 1389 تا 1391 استاد علی خویه
18-
برچسبها: مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره تو
مهارت های پاسخگویی و ارتباط تلفنی،
مذاکره، بازاریابی و فروش تلفنی
مدرس : استاد علی خویه
09122991608
سرفـصل های اصلی این دوره آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
مفهوم ارتباطات، پاسخگویی،مذاکره و بازاریابی تلفنی
اصول استفاده از تلفن در بازاریابی، مذاکره، ارتباطات و فروش
اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی
ارتقای بینش و نگرش
مدیریت تلفن
نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
تفکر و بینش استفاده از
ادامه مطلب...
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری
روانشناسی ارتباط مشتری
مدرس: استاد علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مشتری مدری - اصول طرح ریزی و کار با CRM - اصول مشتری مداری حرفه ای - اهمیت ضرورت و اهداف مشتری مداری و حفظ مشتری |
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر مشتری مداری - تعریف جدید اصول بازاریابی و مشتری مداری - تغییر نگرش به سوی واقعیت مشتریان - نگرش واقعی مشتری مداری |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای مشتری مدای - مهارت های تعامل با انواع مشتریان - عناصر مشتری مداری - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان - مهارت آشنایی با ماهیت رفتار مصرف کننده و مشتریان - انوع مشتریان و شیوه های برخورد و فروش به آنها - ارزیابی فرهنگ مشتریان و مصرف کنندگان - موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران - بازاریابی و ارزش های درونی و بیرونی مشتریان و مصرف کنندگان - فرایند اجتماعی مشتریان - ارتباطات درونی مشتریان - انگیزش احساسات و شخصیت مصرف کنندگان و مشتریان - یادگیری حافظه و هوش مشتریان و مصرف کنندگان - سنجش هیجانات مشتریان - مهارت شناخت مشتریان - مهارت حفظ مشتریان - مهارت تقسیم مشتریان - مهارت کار و آشنایی با نرم افزار CRM - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات متشریان - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات مشتریان - ا مهارت استفاده از قدرت تمرکز - مهارت استفاده از قدرت سوال - مهارت استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت - مهارت تصویر سازی ذهنی - مهارت TOTE - مهارت ROLE - مهارت متا |
برچسبها: اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مدار
ادامه مطلب...
کارگاه آموزشی CSM,CRM
دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان
اصول سنجش رضایت مشتریان
تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس: استاد علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مرجم 11 عنوان کتاب
برچسبها: کارگاه آموزشی CSM, CRM
ادامه مطلب...
برچسبها: علی خویه, مدرس و معلم بازاریابی و فروش, مشاورو مجری بازاریابی و فروش, مشاور برند