800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات آموزشی
دوره های آموزشی ویژه آموزشگاه ها و خدمات آموزشی
همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات آموزشی و خدمات وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات آموزشی و خدمات وابسته
بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات آموزشی
بازاریابی آموزشی ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی - اصول مدیریت بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی - مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی - بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار آموزشی و خدمات آموزشی - اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی - اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت مشتریان در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت های ارتباطی با مشتریان در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت تبلیغات و روابط عمومی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های ارایه پروموشن در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت های جذب و حفظ مشتری در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت بازارگرمی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت بازارسازی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت بازار سنجی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت بازاریابی مویرگی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت مدیریت زمان در بازاریابی موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت های رفتاری - مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های تحقیقات بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی - شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا آموزشی و خدمات آموزشی تولید شده - · شناخت تقسیمات بازار در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - · شناخت جایگاه یابی بازار در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان - · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی موسسات آموزشی و خدمات وابسته - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته
|
کارگاه |
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی