سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع فراورده های نوشیدنی
دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع فراورده های نوشیدنی
همایش بازاریابی و فروش در صنایع فراورده های نوشیدنی و صنایع
وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی و صنایع
وابسته
بازاریابی صنایع فراورده های نوشیدنی
بازاریابی فراورده های نوشیدنی
بازاریابی در صنایع فراورده های نوشیدنی بهداشتی
بازاریابی سلامت
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در
پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر
است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر