بسمه تعالی
سرفصل های آموزشی
مخاطبان: مدیران و فروشندگان لوازم خانگی و آشپزخانه و تجهیزات لوازم خانگی و آشپزخانه
مدرس: استاد علی خویه
|
سیلابس |
ساعت |
شکل برگزاری |
|
مهارت های فروش حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه |
4 |
کارگاهی |
|
تکنیک ها و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه |
3 |
کارگاهی و نمونه |
|
فرایند حرفه ای فروش لوازم خانگی و آشپزخانه |
2 |
تئوری |
|
تکنیکها ی معرفی و پرزنت لوازم خانگی و آشپزخانه |
3 |
عملی |
|
روانشناسی مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان |
4 |
تئوری و عملی |
|
انواع مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه و تکنیک ها برخورد با آنها |
2 |
تئوری |
|
ویژگی های فروشندگان حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه در کشورهای اروپایی و آمریکایی |
3 |
الگو برداری و نمونه سازی |
|
فنون مذاکره حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش لوازم خانگی و آشپزخانه به ویژه فروش لوازم خانگی و آشپزخانه های گران قیمت |
5 |
اجرایی و کارگاهی |
|
تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه |
1 |
|
|
تکنیک های مهندسی فروش لوازم خانگی و آشپزخانه |
3 |
کارگاهی |
|
تکنیک smart در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه |
2 |
گروهی مشارکتی |
|
فرمول SUP در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه |
2 |
گروهی مشارکتی |
|
آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه |
2 |
کارگاهی گروهی مشارکتی |
|
آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول های ADJUMCI در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه |
4 |
کارگاهی گروهی مشارکتی |
|
فروش وبازاریابی پارتیزانی و چریکی در صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه |
2 |
کارگاهی گروهی مشارکتی |