800x600

خدمات پس از فروش در موسسات   آموزشی و  خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 13 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

  

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی

اشتباه های و خطاهای کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات آموزشی  

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت آموزشی و خدمات پس از فروش

آموزشگاه ها و خدمات آموزشی  نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در  خدمات آموزشی  پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در  خدمات آموزشی  

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش در آموزشگاه ها

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های  خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم آموزشی و خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

  خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش خدمات آموزشی

تکنیک های  خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

 خدمات پس از فروش در آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود آموزشی و خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در آموزشی و خدمات آموزشی  پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات آموزشی و خدمات  پس از فروش موسسات آموزشی

اشتباه های و خطاهای کارکنان آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان آموزشی و خدمات آموزشی  

کنترل هزینه های آموزشی و خدمات آموزشی

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی

مدیریت کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش ، سیستم های  خدمات آموزشی  پس از فروش و کنترل کیفیت

 

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی  در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • چک لیست بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی  و آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش
  • انواع آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود  خدمات آموزشی  پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای آموزشی و خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت   خدمات آموزشی  پس از فروش
  • سیستم های خدمات آموزشی  پس از فروش در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای آموزشی و خدمات پس از فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • تکنیک های آموزشی و خدمات پس از فروش در موسسات آموزشی   و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی آموزشی و خدمات آموزشی  براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در آموزشی و خدمات آموزشی  پس از  فروش،  و مدیریت 
  • تکنیک های مذاکره در آموزش و خدمات پس از فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • دسترسی به کلیه سوابق آموزشی و خدمات آموزشی  ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان آموزشی و خدمات آموزشی  در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های آموزشی و خدمات آموزشی  
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی آموزشی و خدمات آموزشی  
  • مدیریت کارکنان آموزشی و خدمات پس از فروش ، سیستم های آموزشی و خدمات آموزشی  پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}