بسمه تعالی

کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی

تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی

 مدرسان دوره: علی خویه و همکارن

شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های  بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت خدمت رسانی این نمایندگی ها وکانال های فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود، نیاز به یک نگرش سیستمی و آموزش های تخصصی و حرفه ای هستند.

 

سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش

-         روش های ایجاد نمایندگی در سراسر کشور

-         تکنیک های اثربخش کنترل وهدایت نمایندگی ها وکانال های فروش سراسر کشور

-         روش های کاهش هزینه های نمایندگی های سراسر کشور

-         روش های ارزیابی کمی و کیفی نمایندگان

-         روش های بهبود فرایند های ارتباطی بین شرکت و نمایندگان

-         استانداردسازی نمایندگان وکانال های بازاریابی فروش خدمات پس از فروش در سراسر کشور

-         روش های افزایش فروش نمایندگان سراسر کشور

-         روش های ارزیابی نمایندگان

-         روش های انتخاب و گزینش اثربخش نمایندگان

-         مهارت های عقد قرارداد با نمایندگان

-         روش های مدیریت اثربخش نمایندگی ها

-         تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی
   نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی نمایندگان سراسر کشور

-         تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی برای نمایندگان و کانال های فروش سراسر کشور

-         تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،

-         اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی برای نمایندگان و کانال های فروش و بازاریابی

-         ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،

-         استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش نمایندگان و کانال های توزیع فروش وخدمات پس از فروش،

-         به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، 

-           بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان،
   بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا،  

-         روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
   تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش نمایندگان و کانال های توزیع و فروش

-         پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،

-         طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،

-         تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران،

-         تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،

-          اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، 

-         ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ،

-         طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، 

-           طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، 

-          طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی،  

 

مدرسان دوره: علی خویه و همکاران

 

سرمایه گذاری برای ثبت نام و شرکت در دوره و کارگاه آموزشی:

مدت زمان

سرمایه گذاری  برای هر نفر

سرمایه گذاری  برای 5 نفر

سرمایه گذاری  برای 10 نفر

دوره یک روزه 8 ساعت

4500000

21000000

41000000

دوره دو روزه 16 ساعت

8000000

35000000

71000000

دوره سه روزه 24 ساعت

11000000

51000000

92000000

این دوره می تواند به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما برگزار گردد.

جهت شرکت در این دوره مبالغ مذکور را به شماره حساب سیبا بانک ملی 0108554420006 به شماره متصل به کارت 6037991453117081 به نام علی خویه، واریز و فرم ذیل را تکمیل و تماس حاصل فرمایید.

 

نام و نام خانوادگی:

نام شرکت:

زمینه کاری:

سمت:

سطح تحصیلات:

سن:

تعداد نمایندگی:

 

شماره ملی:

 

شماره فیش واریزی:

 

امضا:

لیست افراد شرکت کننده:

 

 

 

مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید....................
شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری ومشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریتی، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و ارتباطات در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و

تماس با ما:

khooyeh@gmail.com

khooyeh.ir@gmail.com

 

 09372991608
09122991608

برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
.............................................
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1-
صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2-
اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3-
هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4-
رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+
بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+
بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+
چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر