عنوان دوره |
مدت دوره |
مدرس |
روز برگزاری |
تاریخ برگزاری |
فروش حرفه ای (4) (تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش)16 ساعت |
16 ساعت |
علی خویه |
||
فروش حرفه ای (6) (روش های خلاقیت و نوآوری در فروش ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش 8 ساعت) |
علی خویه |
|||
فروش حرفه ای (7) (لجستیک ، خدمات پس از فروش ، مدیریت برگشت از فروش (مرجوعی)) 5 ساعت |
علی خویه |
|||
فروش حرفه ای (8) (ابزارها و تکنیک های فروش) 8 ساعت |
علی خویه |
|||
فروش حرفه ای (9) (مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش رقبا) 6 ساعت |
علی خویه |
|||
فروش حرفه ای (10) (اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش و کارشناسان فروش ) 12 ساعت |
علی خویه و فهیمه احمدی |
|||
فروش حرفه ای (11) (طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی) 12 ساعت |
علی خویه |
|||
فروش حرفه ای (12) (بازاریابی الکترونیکی ، مدیریت باشگاه مشتریان) 5 ساعت |
علی خویه |
|||
فروش حرفه ای (13) (مدیریت فروشگاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی) 14 ساعت |
علی خویه |
|
|
|
فروش حرفه ای (14) (مدیریت استراتژیک فروش ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش ، تکنیک ها و روش های خلاقانه مدیریت فروش) 10 ساعت |
علی خویه |
|
|
|
فروش حرفه ای (15) (تاکتیک های فروش ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش) 12 ساعت |
|
علی خویه |
|
|
فروش حرفه ای (16) (مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستان فروش) 16 ساعت |
|
علی خویه |
|
|
فروش حرفه ای (17) (اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران) 4 ساعت |
|
علی خویه |
|
|
فروش حرفه ای (18) (مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش) بستگی به تعداد محصولات معمولا برای هر محصول 6 ساعت |
|
علی خویه |
|
|
اصول و مبانی بازاریابی ، اصول مهندسی فروش 16 ساعت |
|
علی خویه |
|
|
اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده 6 ساعت |
|
علی خویه |
|
|
قیمت گذاری و مدیریت قیمت 16 ساعت |
|
علی خویه |
|
|
مدیریت تبلیغات و آگهی های تجاری 16 ساعت |
|
علی خویه |
|
|