چهارمین سمینار آموزشی کاربردی 2 روزه
قیمت و قیمت گذاری
Price and Pricing
üمحتوای آموزشی سمینار:
|
|
ü هدف سمینار:
علیرغم اهمیت روز افزون عوامل غیر قیمتی در فرآیند بازاریابی جدید، قیمت به عنوان یکی از عوامل مهم آمیخته بازاریابی شناخته شده است.
چه بسیارند کالاهای مرغوب و مقرون به صرفه ای که به دلیل قیمت گذاری اشتباه، از جانب خریداران انتخاب نشده اند و زیانهای هنگفتی را به شرکتها تحمیل نموده اند.
این سمینار مسائل و نکات قابل توجه در تعیین و تعدیل قیمتها، روشها، سیاستها و استراتژی های مختلف قیمت گذاری را معرفی می نماید.
این دوره به صورت اختصاصی نیز برای سازمانهای متقاضی برگزار میگردد |
مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف طی شرکت در این دوره با اصول، مبانی و تکنیک های مختلف قیمت گذاری و سیاستهای تعدیل آن آشنا می گردند
ü زمان: 14 و 15 شهریور ü مدت دوره: 16 ساعت ü ساعت برگزاری: 8:00 الی 17:00 |
مدرس : علی
خویه . 09122991608 |
|
ü امتیازات آموزشی: به شرکت کنندگان در این سمینار گواهینامه حضور در چهارمین سمینار آموزشی قیمت و قیمت گذاری صادر خواهد شد. |
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}
800x600