فراخوان دوره آموزشی :

(عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی برنامه ریزی فروش،  تکنیکها و مهارتهای  مهندسی فروش

تاریخ برگزاری :

 

هدف دوره آموزشی :

آشنا ساختن مدیران وکارشناسان فروش با تکنیکهای نوین برنامه ریزی فروش، مهارت های برنامه ریزی فروش، فروش واصول مهندسی فروش،

 

مخاطبین دوره آموزشی :

مدیران ارشد ومیانی بازرگانی ، بازاریابی و فروش، کارشناسان فروش و بازاریابی،

 

محتوای دوره آموزشی :

  • ·     برنامه ریزی فروش به عنوان یک علم یا هنر، برنامه ریزی فروش به معنای جدید وعلمی آن و تفاوت برنامه ریزی بازاریابی و برنامه ریزی فروش
  • ·         ماهیت کار برنامه ریزی فروش چیست؟
  • ·         مهارت های لازم برای برنامه ریزی فروش
  • ·         تکنیک های برنامه ریزی فروش
  • ·         روش های اجرایی برنامه ریزی فروش
  • ·         ویژگی های و خصوصیات موفق یک برنامه موفق فروش
  • ·         برنامه فروش چگونه آماده می گردد؟
  • ·         چگونه یک برنامه فروش تهیه می گردد؟
  • ·         مراحل برنامه ریزی فروش
  • ·         فرایند های مهم برنامه ریزی فروش
  • ·         مهندسی فروش چیست و مهندس فروش چه کسی است؟
  • ·         ماهیت کار یک مهندس فروش در برنامه ریزی فروش چیست؟
  • ·         عواملی که یک واحد برنامه ریزی فروش باید داشته باشد             
  • ·         چه کاری می‌توان انجام داد تا بهترین نتایج را از واحد برنامه ریزی  فروش بدست آورد ؟
  • ·         شرایط کار (Working Condition)
  • ·         استخدام و چشم‌انداز کاری (Employment and Outlook)
  • ·         درآمد (Earnings)
  • ·         مشکلات واحد برنامه ریزی فروش چیست و کجاست؟
  • ·         انواع مهندسین فروش و دوره عمر تکنولوژی
  • ·         مدیریت مهندسی فروش

دامنه کاربرد نرم افزارهای مهندسی فروش در سازمان

قابلیت های مهم سیستم مدیریت مهندسی فروش

  • ·         مهندسین فروش از نگاه سازمان ها و شرکت ها
  1. 1.       شرایط احراز
  2. 2.       شرح وظایف و مسئولیت‌ها

 

 

ü

 
نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

حضوری q          

 غیرحضوری q

 

روش ارائه محتوی :

 

ü

 

ü

 
کلاس درس q

کارگاه آموزشی q

 

روش ارزشیابی :

کتبی q عملی q

ü

 

مشارکت فعال در کلاس q

مدرس: علی خویه

 

رزومه مدرس:


www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......