دوره آموزشی تخصصی مهارت های روانشناسی تبلیغات
سرفصل های دوره:
- شناخت مفاهیم علوم بازاریابی و روانشناسی و چگونگی ایجاد تعامل بین آنها - همیت دروازه بان ها- رویکردهای جدید روانشناسی در ایجاد خوشحالی چه هستند - مهمترین اهداف نظام بازاریابی چه هستند و چگونه محقق می شوند - اهمیت خود شناسی در راستای افزایش تعامل با دیگران خصوصا مشتری - اهمیت مهارت های خود مدیریتی و میان مدیریتی - بعضی از تقسیم بندی تیپ های شخصیتی انسان ها - اهمیت ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خود آگاه در ارتباط با مشتریان - بهره گیری از تکنیک های لازم در ارتقاء تعامل مسبت با مشتری - بهره گیری از اصول مدیریت نگاه در تعامل سازمانی با مشتری - چگونگی کاربرد تکنیک fabc در افزایش فروش - تکنیک های کاربردی نفوذ در دل مشتری - اصول حرفه ای بازاریابی و فروش تلفنی موفق - مدیریت اعتراض مشتریان ضمائم : - فیلم آموزشی توانایی نفوذ در دیگران - فیلم آموزشی روشهای مذاکره - فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن - فیلم آموزشی مهارت گوش کردن - فیلم آموزشی تکنیک های مکالمه (تلفن) - چندین مورد کاوی عملی - چندین ارزیابی مستمر و موثر - چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی
خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور - ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز راهنمای گام به گام دوره - سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی) - مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین) - امکان تعامل و گفتگو با سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره - مشاوره های فردی و گروهی - معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات - ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان - اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف استاد دوره:
جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
-سخنران و ارائه کننده سمینار
تالیفات : |
دوره آموزشی تخصصی مهارت های پرورش خلاقیت و ایده یابی
سرفصل های دوره:
- آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری
- آشنایی با موانع رشد خلاقیت - آشنایی با ویژگی های افراد خلاق - معماهای خلاقیت - راه های افزایش خلاقیت در افراد - آشنایی با تکنیک های خلاقیت - تعریف تیم و مزایای کار تیمی - تعریف تکنیک یورش فکری - روش های ایده یابی
ضمائم:
- فیلم آموزشی استفاده از استعداد کارکنان در ایجاد سازمان خلاق - چندین مورد کاوی عملی - چندین ارزیابی مستمر و موثر - چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز راهنمای گام به گام دوره - سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی) - مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین) - امکان تعامل و گفتگو با سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره - مشاوره های فردی و گروهی - معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات - ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان - اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف استاد دوره:
جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
-سخنران و ارائه کننده سمینار
تالیفات :
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟ چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟ آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟ شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی مشتری شناسی، مشتری سازی سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com و فهیمه احمدی (مشاور، محقق و مدرس روانشناس بالینی) ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ مدت زمان سمینار: 6 ساعت برخی از سرفصل های دوره:
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
|
دوره آموزشی تخصصی مهارت های اصول وفنون مذاکرات تجاری
سرفصل های دوره:
- یک مذاکره کننده خوب کیست.
- مراحل مذاکره( مذاکره گسترده- مذاکره تلفیقی- مرحله تصمیم گیری و اقدام) - مذاکرات بازاریابی - مهارتهای مهم مورد نیاز برای انتقال مؤثر در روند مذاکره - مذاکرات خرید و فروش - مهارتهای مذاکراتی - اقدامات و فعالیتهای قبل از مذاکره - استراتژیهای مذاکره - سبکهای مذاکره - تاکتیکهای مذاکره - Body language ضمائم : - فیلم آموزشی چگونه سخنرانی کنیم - فیلم آموزشی روشهای مذاکره - فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن - فیلم آموزشی مهارت گوش کردن - چندین مورد کاوی عملی - چندین ارزیابی مستمر و موثر - چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی استاد دوره:
جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
-سخنران و ارائه کننده سمینار
تالیفات :
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دوره آموزشی تخصصی مهارت های حرفه ای فروشندگی
سرفصل های دوره:
- بررسی نقش و جایگاه فروشگاه ها در اقتصاد و رفاه مردم
- سلسله نیازهای انسان و نقش فروشگاه ها در برآوردن آنها - پیش زمینه های فروشندگی - دانش فروش - بررسی مراحل فروشندگی در خرده فروشیها(فرایند فروش) • ورود مشتری به فروشگاه • بررسی اجمالی فروشگاه و محصولات • پرسیدن چند سوال از محصولات و قیمت • آزمون و ارزیابی چند محصول • انتخاب یک محصول • چانه زنی در مورد قیمت • خرید(عدم خرید) • خروج از فروشگاه • رگشت مجدد(عدم برگشت) - کشف نیاز ها و خواسته ها و هدف خرید - هنر سوال پرسیدن - خوب گوش دادن - چگونگی پرزنت و ایفای نقش فعال فروشنده - ارایه راه حل و تکنیک FAB در فروشگاه های (استفاده از ویژگیها، مزایا و منافع ) - تکنیک SPIN در فروشگاه ها - تکنیکهای اختتام فروش - ارزش و رضایت مشتری و نحوه ایجاد ارتباط بلند مدت - جذب، حفظ و پرورش مشتریان دایمی سود ده - روانشناسی خرید افراد و درگیری ذهنی - فرایند تصمیم گیری خرید - ویژگیهای شخصیتی فروشنده موفق - نما یا جلوه ظاهری فروشنده - تئوری ارتباطات و متا ارتباط و ارتباط موثر با مشتری - آشنایی با زبان بدن و نکات مهم در ارتباطات غیر کلامی: • گفتار بیصدا در عمل(نشانه ها،روشنگر ها،تنظیم کننده ها و منطبق کننده ها) • ایجاد تصویری مثبت و ماندگار از خود • کالبد شکافی یک ارتباط و تاثیر بر مشتری از لحظه ورود به بنگاه • قدرت فاصله و فضاهای اطراف افراد • قدرت نهفته در دست دادن و سبک های آن • قدرت نگاه • نمایش قدرت(تاثیر فضا ،ارتفاع، ثروت ،مکان ، خصوصی سازی و زمان بر جایگاه) • دریافت و شناخت صحیح علایم تصمیم خرید ضمائم : - فیلم آموزشی توانایی نفوذ در دیگران - فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن - چندین مورد کاوی عملی - چندین ارزیابی مستمر و موثر - چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی مدرس و ارایه دهنده: جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس - مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما - سخنران و ارائه کننده سمینارهای تخصصی بازاریابی و فروش تالیفات :
خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور - ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز راهنمای گام به گام دوره - سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی) - مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین) - امکان تعامل و گفتگو با سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره - مشاوره های فردی و گروهی - معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات - ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان - اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف |
آموزشی تخصصی مهارت های فروش وبازاریابی تلفنی
سرفصل های دوره:
- بازاریابی و فروش تلفنی چه هستند؟ - جایگاه بازاریابی و تلفنی در نظام بازاریابی شرکت - تاریخچه بازاریابی تلفنی - طبقهبندی بازاریابی تلفنی - چه کسانی از بازاریابی و فروش تلفنی استفاده میکنند؟ - هدف اساسی بازاریابی تلفنی چیست؟ - نقش تحقیقات بازاریابی در بازاریابی و فروش تلفنی - منابع لیست مشتریان برای بازاریابان تلفنی - مزیتهای مهم استفاده از تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش - معایب مهم استفاده از استفاده تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش - عناصر مهم فروش تلفنی موفق - ایجاد مرکز فروش تلفنی مؤثر و کارآمد - طرح یک برنامه کارامد برای فروش تلفنی - تماسهای اولیه- دست نوشتههای اولیه - تکنیکهای عبور از منشی - نحوه پیگیری - فرمول 1 3 10 - تکنیکهای خاتمه فروش در فروش تلفنی مدرس دوره: جناب آقای مهندس علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ - مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس - مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما - سخنران و ارائه کننده سمینارهای تخصصی بازاریابی و فروش تالیفات : - ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور - ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز راهنمای گام به گام دوره - سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی) - مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین) - امکان تعامل و گفتگو با سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره - مشاوره های فردی و گروهی - معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات - ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان - اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف |
دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه
|
دوره آموزشی مهندسی فروش و بازاریابی
سرفصل های دوره:
تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش شاخص های مهندسی فروش تکنیک های مهندسی فروش مهندس فروش و مهندسی بازارش تکنیک های ضد خطا در فروش 10 نقطه کور فروش 10 اشتباه فروش مهندسی فروش در چند بازار جهانی 10 تکنیک مهندسی فروش رفتار خریداران در مهندسی فروش تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن 10 تکنیک فروش خلاق 10 تاکتیک فروش خلاق 10 استراتژی فروش خلاق تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری 10 تکنیک قیمت گذاری خلاق 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان دام ها و کابوس های فروشندگان 10 تکنیک تبلیغات خلاق مدیریت محصولات و خدمات خلاقانه قیمت گذاری خلاق - مشتریمداری خلاق فنون خلاقانه جذب مشتری انواع خلاقیت در بازاریابی و فروش a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی سبک های فروش بازارسازی خلاق بازارگرمی خلاق گفتار درمانی فروش تکنیک شنیدن موثر رفتار شناسی مشتریان تکنیک های رفتار شناسی اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش رواندرمانی مشتریان تکنیک های قیمت کذاری روانشناسی فروش روانشناسانه روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی 10 اصل جذب مشتریان بیشتر 10 اصل فروش آسان تکنیک های مشتری شناسی روانشناسی فروش رفتار شناسی مشتریان انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها استاد دوره:
جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
-سخنران و ارائه کننده سمینار
تالیفات : *توضیحات بیشتر: این دوره آموزشی به مدت 32 ساعت آموزشی به صورت کاربردی و کارگاهی در دانشگاه تهــران برگزار می گردد، در پایان دوره گواهینامه رسمی اعطاء می گردد |