دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی - اصول مدیریت بازاریابی - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی - مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته بازاریابی - بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار - اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی - اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت مدیریت مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های ارایه پروموشن در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت بازارگرمی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت بازارسازی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت بازار سنجی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت مدیریت زمان در بازاریابی - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت های رفتاری - مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های تحقیقات بازاریابی - شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده - · شناخت تقسیمات بازار در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - · شناخت جایگاه یابی بازار در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان - · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
|
کارگاه |
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی ی تولید کننده ووارد کنندگان پخش و توزیع
مدرس: علی خویه 09122991608
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده - اصول فروشندگی |
ارتقای بینش |
- مدیریت در فروش - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر |
ارتقای مهارت |
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) - مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای - مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت مدیریت زمان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - مهارت های رفتاری در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - زبان بدن - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - 10 نقطه کور فروش و ویزیت - 10 اشتباه فروش و ویزیت - 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان - دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها - تکنیک های فروش تلفنی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت - چاشنی های فروش در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی - فروش خلاق در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی |
کارگاه |
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه 09122991608
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم برند و نام و نشان تجاری - اصول برند سازی حرفه ای - اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر برند - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای برند سازی - مهارت برند داری - مهارت برند شناسی - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند - مهارت پیشبرد و ترفیع برند - مهارت تحقیقات برند - مهارت حفظ برند - مهارت کنترل برند - مهارت هویت سازی برند - مهارت شخصیت سازی برند - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند - معاینه فنی برند - سبگ های برندسازی - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
www.marketingschool.blogfa.com
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های
بازاریابی دفاتر فروش مویرگی ی صنعت پخش و توزیع سازی به خود اختصاص داده
است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار پخش و
توزیع بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت
مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود
جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین
ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده
سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید.
سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به
این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با
مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر فروش مویرگی ی پخش و توزیع رادر جلب
رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم
"مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های پخش
و توزیع ، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت
نمونه معرفی می¬شود.
سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت پخش و توزیع چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت پخش و توزیع چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت پخش و توزیع خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت پخش و توزیع
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح
مدت برگزاری: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- روانشناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ....
- ....
- ...
- ان ال پی در ارتباطات خلاق
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی
- مشتری مداری تلفنی در صنعت پخش و توزیع
- روابط عمومی خلاق و موثر
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسی
- ج)برنامهریزی
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت پخش و توزیع
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت پخش و توزیع
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- فرایند مدلسازی در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت پخش و توزیع
خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، فروش مویرگی و مدیریت فروش مویرگی تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف فروش مویرگی و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... |
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، فروش مویرگی و مدیریت فروش مویرگی تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی خدمات
- چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
- انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت پخش و توزیع
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت پخش و توزیع
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
- کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت فروش مویرگی و خدمات پس از فروش
- سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع
- نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع
- تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایهی خدمات براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، فروش مویرگی و مدیریت فروش مویرگی
- تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت پخش و توزیع
- نگهداری صورتجلسهی خدمات ارایه شده به مشتریان
- دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت پخش و توزیع
- کنترل هزینه های خدمات
- کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایهی خدمات
- مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوری اطلاعات نمایندگیها در دفتر مرکزی و پردازش آنها
- ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
- ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
- ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت پخش و توزیع
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت پخش و توزیع
- www.khooyeh.com
- www.alikhooyeh.blogfa.com
- www.marketingschool.blogfa.com
- www.saleschool.blogfa.com
- khoooyehali@yahoo.com
- khooyehali@yahoo.com
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی
واردکنندگان و تولید کنندگان پخش و توزیع
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مدیریت - مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت - مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش - حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن - اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش |
- مدیریت تغییر در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی - مدیریت استرس در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی - تفکر خلاق و سیستمی در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی - مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی
دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و دارویی
همایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته
بازاریابی صنایع پزشکی
بازاریابی پزشکی
بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت
مدرس: مهندس علی خویه
ادامه مطلب
کتاب مدیریت بازاریابی و فروش
در صنعت مطبوعات و نشریات
راهکارهای علمی و عملی در
توزیع پخش خرید و فروش گردآوری مطلب گردآوری آگهی و ....
با نگرش بازار و فرهنگ ایران
کتاب و دوره جامع مدیریت بازاریابی و فروش
در صنعت مطبوعات و نشریات
راهکارهای علمی و عملی در
توزیع پخش خرید و فروش گردآوری مطلب گردآوری آگهی و ....
با نگرش بازار و فرهنگ ایران
مدرس و مولف+
علی خـویه و فهیمه احمدی
ادامه مطلب
چند وقت پیش در مطالعات خود به مطلبی برخوردم که خیلی جالب بود و آن خودبازاریابی یا خودکارآفرینی بود این نظریه تاکید می کند که برند نام نشان محصول خدمت باید طوری باشد که بتواند خود خودش را تبلیغات کند در واقع خودش بتواند فروشش را پیش برده و موجب افزایش اعتبار و اعتماد در مشتری شده و سریع به فروش برسد .........
مدرسه فروش و بازاریابی ایران برای سال جدید سرفصل های مناسبی را تدارک دیده است
دوره جامع مدیریت فروش
شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش، نسبت به افزایش مهارتهای فروش حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش دارد.
هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش
محتوای دوره:
مهندسی فروش ومهارتهای فروش حرفه ای (16 ساعت) |
- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش در بازاریابی؛ فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش و مهندسی؛ ارتباط فروش و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش در فرایند فروش حرفه ای؛ فروش حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروشندگان حرفه ای. |
ابزارها و تکنیکهای فروش (8ساعت) |
- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB |
برنامهریزی فروش (8 ساعت) |
- تکنیکهای هدف گذاری فروش؛ پیش بینی فروش؛ برنامه ریزی فروش و کنترل و بودجه بندی بندی فروش. |
مدیریت روابط مشتری (CRM ) (16 ساعت) |
- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM. |
سیاستهای تشویقی افزایش فروش و روابط عمومی (8 ساعت) |
- تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی. |
مدیریت تیم فروش (8 ساعت) |
- ارزیابی و جذب نیروی فروش؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی. |
آشنایی با نویسندگان:
علی خویه............................................................www.khooyeh.com
- o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات
- o مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1] و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی
- o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی
- o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند
- o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بی ش از ده ها سمینار مختلف
- o دارای بیش از چندین سال سابقه اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
- o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...
فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com
- o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس
- o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند
- o مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...
- o دارای مدارک معتبر TTC, FCE
- o تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات
- o دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف
- o مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما
- o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)
- o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات
- o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com info@khooyeh.com
09122991608 و 09372991608 khoooyehali@gmail.com www.khooyeh.com
[1] . سبک های تبلیغات(رسا)، تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی(سیته)، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات(رسا)، راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات( رسا)، مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات( دیدار)، مدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروش(دیدار)، مدیریت استراتژیک تبلیغات( رسا)، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش( آگاه)، اسرار تجارت بین الملل( مهربان)