v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}
بسمه تعالی
دوره کاربردی مهار تهای اصول و فنون کار با تلفن مهارتهای مذاکره و بازاریابی و فروش با تلفن
آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت
ü مذاکره تلفنی و بازاریابی و فروش تلفنی چه هستند؟
ü جایگاه مذاکره تلفنی و بازاریابی تلفنی در نظام بازاریابی شرکت
ü طبقهبندی بازاریابی تلفنی
ü چه کسانی از مذاکره و بازاریابی و فروش تلفنی استفاده میکنند؟
ü هدف اساسی بازاریابی تلفنی چیست؟
ü نقش تحقیقات بازاریابی در بازاریابی و فروش تلفنی
ü منابع لیست مشتریان برای بازاریابان تلفنی
ü مزیتهای مهم استفاده از تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
ü معایب مهم استفاده از استفاده تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
ü عناصر مهم فروش تلفنی موفق
ü ایجاد مرکز فروش تلفنی مؤثر و کارآمد
ü طرح یک برنامه کارامد برای فروش تلفنی
ü تماسهای اولیه- دست نوشتههای اولیه
ü تکنیکهای عبور از منشی
ü نحوه پیگیری
ü فرمول 1 3 10
ü تکنیکهای خاتمه فروش در فروش تلفنی
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
اصول و فنون مذاکره تلفنی
پاسخگویی به تلفن
مهارت های مذاکره بازاریابی و فروش تلفنی(تخصصی)
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مذاکره و بازاریابی تلفنی - اصول استفاده از تلفن در فروش - اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت تلفن - نگرش و بینش بازاریابی تلفنی - تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی - بینش و نگرش فروش تلفنی |
ارتقای مهارت و فن تکنیکی |
- مهارت گرفتن اطلاعات - مهارت پاسخگویی به تلفن - مهارت کار با تلفن - مهارت سفارش گیری تلفنی - مهارت مذاکره تلفنی - مهارت درخواست تلفنی - مهارت مدیریت زمان در بازاریابی تلفنی - مهارت ارائه مؤثر تلفنی - مهارت های رفتاری در بازاریابی تلفنی - مهارت کار با تلفن همراه در فروش و بازاریابی - مهارت کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی - مهارت تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی - چک لیست معاینه فنی بازاریابی تلفنی - زبان بدن در بازاریابی تلفنی - مهارت تعامل با مشتریان در فروش وبازاریابی تلفنی (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات ،گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
کل ساعت همراه با کارگاه در 8 ساعت و 16 ساعت قابل اجرا می باشد
چنانچه توافقی باشد می توان با حذف بخشی از سرفصل ها در 4 ساعت نیز ارایه نمود
قیمت توافق همراه با مذاکره با شما
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی
مولف کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
عضو انجمن های ملی و بین المللی
با 10 سال تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجراهای خلاقانه
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با بیش از یک دهه تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی
ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
نمونه هایی از سمینارها دوره ها و کارگاه های آموزشی اجرایی و کاربردی