مدرسه بازاریابی و فروش ایران Marketing Academy

آموزش کامل و جامع مدیریت فروش، فروش حرفه ای، فروش مویرگی، فروش شبکه ای، فروش اینترنتی، مهندسی فروش، برنامه ریزی فروش، فروش اثربخش، مذاکره فروش، ستارگان فروش، نوابغ فروش،

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی استراتژی های اقیانوس آبی در برابر اقیانوس قرمز Red Oceans vs. Blu

بسمه تعالی

کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی

استراتژی های اقیانوس آبی در برابر اقیانوس قرمز

Red Oceans vs. Blue Oceans

در تهران، مشهد، اصفهان و تبریز برگزار گردید.

کارگاهی که ذهن شما را متحول کرده و کسب و کار شما را متمایز می نماید. دوره ای که هم اکنون در بسیاری از سازمان های بزرگ دنیا مورد توجه قرار گرفته است، کارگاهی کاربردی که می تواند تغییراتی آینده محور در کار شما رقم بزند. دوره ای برای برون رفت از بحران و شرایط سخت بازار...

سرفصل های این دوره

هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها با مهمترین و اثرگذارترین مکتب فکری در حوزه استراتژی و بازار در طی چهار سال اخیر در دنیا است که با نوآوری در استراتژیها سعی دارد راهکارهای جدیدی را برای توسعه جهشی سازمانها فراهم نماید.

محتوای دوره: برخی از مطالب دوره

·         شناخت و درک مفهوم استراتژی اقیانوس آبی و قرمز

آشنایی با لایه های استراتژی های اقیانوسی در کسب و کار

·         معرفی مفهوم نوآوری در مدیریت و استراتژی

فرایند های ساخت یک اقیانوس آبی برای کسب و کارها

·         مدیریت سرخ در برابر مدیریت آبی، بازاریابی سرخ در برابر بازاریابی آبی ،فروش سرخ و فروش آبی

 رهبری نقطه عطف

  ایجاد فرایند منصفانه

  مرور نکات مهم استراتژی اقیانوس آبی

·         تناقض های استراتژیک اقیانوس آبی

·         معرفی نقشه وضعیت استراتژی و منحنی

تدوین مراحل صحیح استراتژیک اقیانوسی

·         ایجاد فرایند اقیانوسی

·         مرور نکات مهم استراتژی اقیانوس آبی

·         معرفی ابزارها و چارچوبهای تحلیلی اقیانوسی

·         شش مسیر خلق استراتژی اقیانوس آبی

·         شناسایی غیر مشتریان صنعت

·         تجدید ساختار مرزهای اقیانوسی

·        ·         ترسیم بوم استراتژی کسب و کار

·         سه لایه غیر مشتری ها

·         شش اهرم مطلوبیت فروش

·         مهره های اصلی در تنگ ماهی

·         ارزش های استراتژیک اقیانوسی

شیوه برگزاری

سمینار کارگاه نمونه موردی کارگروهی بررسی های موردی ایرانی و جهانی

-         مدرس دوره

-         آقای مهندس علی خویه و چند تن از مدیران عامل مطرح کشور

-         www.khooyeh.com

-         www.saleschool.blogfa.com

-         مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

-         چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1-
صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2-
اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3-
هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4-
رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+
بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+
بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+
چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh

نوابغ مدیران فروش و بازاریابی

 

دوره آموزشی نخبگان مدیریت فروش و بازاریابی

دوره و کارگاه آموزشی نوابغ مدیریت فروش و بازاریابی

نوابغ مدیران فروش و بازاریابی

مدیران فروش و بازاریابی نابغه

انجمن مهندسی فروش ایران برگزار می کند. http://isea.persianblog.ir/

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی سه ماهه نوابغ مدیران فروش و بازاریابی

ویژه مدیران فروش و بازاریابی سطح کشور

مدیران فروش و بازاریابی که به فروش میلیاردی فکر می کنند

با جدیدیترین سرفصل های آموزشی روز دنیا که ویژه مدیران نابغه طراحی شده و در دانشگاه هاروارد تدریس می گردد

برای تمامی مدیران نابغه ای که قصد دارند فروش های میلیاردی داشته باشند

برای تمامی مدیرانی که قصد دارند با جدیدترین متد ها، تکنیک ها و تاکتیک های فروش و بازاریابی کاربردی و اجرایی آشنا گردند.

 

برای مدیران نابغه و مدیران عاملی که می خواهند پله های طرقی و پیشرفت سازمان خود را با سرعت و خلاقیت طی کنند

برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ای که اجرایی هستند  قصد دارند با جدیدترین و به روز ترین متد های مدیریت دنیا آشنا شوند

 

مدرسان دوره:

خانم دکتر احمدی، خانم دکتر سیما نیلفروشان، آقای دکتر شهرام سپهری و

استاد علی خویه   www.khooyeh.com

www.gmas.ir

مشاور ارشد مدیران عامل مطرح داخلی و خارجی

عضو انجمن های معتبر دنیا

دارای تجربه فروشندگی و بازاریابی از دوران کودکی

دارای بیش از 13 سال تجربه اجرایی و مدیریتی

مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی که برخی از کتاب های ایشان در دانشگاه های ایران و شرکت های معتبر تدریس و به عنوان منبع دانشگاهی یا منبع کاربردی مورد استفاده قرار گرفته است.

اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقاتی اجرایی کاربردی در زمینه های مدیریتی، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، مهندسی فروش، مدیریت بازار، بازارسازی، CRM، افزایش فروش، افزایش سهم بازار، برندسازی، توانمندسازی، افزایش بهره وری و ...

زمان برگزاری کلاس ها و کارگاه ها:

بر اساس برنامه ریزی زمانی مدیران و زمانبندی کارگاه های آموزشی در روزهای پنجشنبه ها و جمعه ها یا بعد از ساعات اداری

محل برگزاری دوره ها:

 به شکل تور آموزشی و گردشی در استان های مختلف یا به شکل ثابت در تهران، کرج، چالوس، بندر انزلی، مشهد و ...

در صورتی که در یک استان تعداد به حد نصاب لازم رسیده باشد در محل های تفریحی و گردشگری همان استان برگزار می گردد.

 

 

مدیریت پارتیزانی و چریکی

انجمن مدیریت پارتیزانی ایران برگزار می کند

www.igma.ir

 

مدیران موفق کسانی هستند که دائما به روز بوده و باجدیدترین متد های مدیریتی دنیا آشنا شده و سعی در پیاده سازی آنها برای بهبود، رشد و پیشرفت سازمان و شرکت می باشند

مدیران حرفه ای کسانی هستند که با قدرت پیش بینی بالا برخوردار بوده و همیشه سعی دارند تا هوش مدیریتی و هوش تجاری خود را ارتقا دهند.

انجمن مدیریت پارتیزانی ایران برگزار می کند

www.igma.ir

دوره آموزشی سه ماهه مدیریت پارتیزانی

برای مدیران نابغه و مدیران عاملی که می خواهند پله های طرقی و پیشرفت سازمان خود را با سرعت و خلاقیت طی کنند

برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ای که اجرایی هستند  قصد دارند با جدیدترین و به روز ترین متد های مدیریت دنیا آشنا شوند

 

مدرسان دوره

خانم دکتر احمدی، خانم دکتر سیما نیلفروشان، آقای دکتر شهرام سپهری و

و استاد علی خویه 09122991608

www.khooyeh.com

مشاور ارشد مدیران عامل مطرح داخلی و خارجی

عضو انجمن های معتبر دنیا

دارای تجربه فروشندگی و بازاریابی از دوران کودکی

دارای بیش از 13 سال تجربه اجرایی و مدیریتی

مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی که برخی از کتاب های ایشان در دانشگاه های ایران و شرکت های معتبر تدریس و به عنوان منبع دانشگاهی یا منبع کاربردی مورد استفاده قرار گرفته است.

اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقاتی اجرایی کاربردی در زمینه های مدیریتی، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، مهندسی فروش، مدیریت بازار، بازارسازی، CRM، افزایش فروش، افزایش سهم بازار، برندسازی، توانمندسازی، افزایش بهره وری و ...

 

زمان برگزاری کلاس ها و کارگاه ها:

بر اساس برنامه ریزی زمانی مدیران و زمانبندی کارگاه های آموزشی در روزهای پنجشنبه ها و جمعه ها یا بعد از ساعات اداری

محل برگزاری دوره ها:

 به شکل تور آموزشی و گردشی در استان های مختلف یا به شکل ثابت در تهران، کرج، چالوس، بندر انزلی، مشهد و ...

در صورتی که در یک استان تعداد به حد نصاب لازم رسیده باشد در محل های تفریحی و گردشگری همان استان برگزار می گردد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali khooyeh