800x600

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

سرفصل دوره های آموزشی در  مراکز پزشکی و درمانی  به شکل کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنایع وابسته

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی 

محتوای آموزشی مراکز پزشکی و درمانی 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-
        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-
        مدیریت اعتراضات مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        نکات مهم برای جذب مشتری مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

دوره های مراکز پزشکی و درمانی   ویژه آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و  خدمات مراکز پزشکی و درمانی    و خدمات  وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی   

محتوای مراکز پزشکی و درمانی 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی   

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی   

-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی   

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات  مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارگرمی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارسازی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت بازار سنجی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت بازاریابی مویرگی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی   

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

 

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی