800x600

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی   کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی   

محتوای مراکز پزشکی و درمانی 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-
        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-
        مدیریت اعتراضات مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        نکات مهم برای جذب مشتری مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی

 

 

  

 

سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی   

مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته 

مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی    

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی   

محتوای مراکز پزشکی و درمانی 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    اصول برند سازی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

ارتقای بینش و نگرش

-    تفکر برند  در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

-    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

-    مهارتهای برند سازی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت برند داری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت برند شناسی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-    مهندسی ارزش برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت تحقیقات برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت حفظ برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت کنترل برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت هویت سازی برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت شخصیت سازی برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-     معاینه فنی برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    سبگ های برندسازی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

- بیش از 13سال تجربه اجرایی،

 مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های مراکز پزشکی و درمانی   و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

 همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

 ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

 مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

 مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های مراکز پزشکی و درمانی   www.alikhooyeh.blogfa.com