800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع فراورده های نوشیدنی  
دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع فراورده های نوشیدنی  
همایش بازاریابی و فروش در صنایع فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
بازاریابی صنایع فراورده های نوشیدنی  
بازاریابی فراورده های نوشیدنی  
بازاریابی در صنایع فراورده های نوشیدنی   بهداشتی بازاریابی سلامت
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی
-    اصول مدیریت بازاریابی
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش
-    مدیریت آمیخته بازاریابی
-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار
-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی
-    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک
-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت بازارگرمی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت بازارسازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت بازار سنجی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری
-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های تحقیقات بازاریابی
-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده
-    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان
-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
 
کارگاه
-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر
 www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 
 
 
 
 
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش
-    مدیریت در فروش صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    تفکر خلاق و سیستمی
-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت
-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
-    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    زبان بدن
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی
-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری -        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته -        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
-    10 نقطه کور فروش و ویزیت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
-    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    چاشنی های فروش در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    فروش خلاق در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
کارگاه
-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
 
 
  
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته تولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
مدیریت برند در صنعت فراورده های نوشیدنی  
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
ارتقای بینش و نگرش
-    تفکر برند  در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    تعریف جدید اصول مدیریت برند
-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند
-    تفکر خلاق در برند سازی
ارتقای مهارت
-    مهارتهای برند سازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت برند داری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت برند شناسی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند
-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند
-    مهندسی ارزش برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت تحقیقات برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت حفظ برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت کنترل برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت هویت سازی برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-     معاینه فنی برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    سبگ های برندسازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری
کارگاه
-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی
 
 
 
 
 
 
 
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com 
    www.alikhooyeh.blogfa.com
  www.gmas.ir
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و  . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
 
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته اهداف سمینار: بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت فراورده های نوشیدنی   بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد. بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت فراورده های نوشیدنی   رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند. در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود. سرفصل های سمینار: ۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف) ۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟ ۳/ صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟ ۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  چیست؟ ۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  خود دارد؟ ۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟ ۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟ ۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟ ۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته ۵/ پرسش و پاسخ گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح مدت برگزاری: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
 
 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
  تیپ شناسی مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهروانشناسی مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهشیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهروش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی    و انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها .... .... ... در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهتکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهمشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهروابط عمومی خلاق و موثر در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهتکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهدام های روابط عمومی موثر و اثربخش 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهزبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang) مهندسی ذهن در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهالف)اعصاب‌و شبکه های عصبی ب)زبان و زبانشناسی ج)برنامه‌ریزی نقش اعصاب در تبلیغات ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهاصل استفاده از قدرت سوال اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهبازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهفرایند مدلسازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهاصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها اصل خطوط زمانی اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
 
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
 www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
  
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
 
روز اول
روز دوم
9-11
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی خدمات
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
11-13
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش
ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش
خدمات تعمیرات نگهداری آموزش
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
14-16
تکنیک های خدمات پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش
16-18
کارگاه کارگروهی
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
 
روز اول
روز دوم
روز سوم
9-11
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی خدمات
فروشنده و نمایندگی حرفه ای
ویژگیها، شرایط، وظایف
 و خدمات پس از فروش
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
11-13
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
تکنیک های خدمات پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
خدمات تعمیران نگهداری آموزش
14-16
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
کنترل هزینه های خدمات
16-18
کارگاه کارگروهی
چک لیست بازاریابی خدمات
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
کارگاه کارگروهی
خدمات تعمیران نگهداری آموزش
 
 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها: مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهچک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهتکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف مدیریت  و خدمات پس از فروش سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهنرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهتکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت  تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهنگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهکنترل هزینه های خدمات کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهانواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
 
مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
 
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 
 
 
 
 
 
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com      www.gmas.ir
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و
واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم مدیریت
-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت
-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش
-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن
-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش
-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
ارتقای بینش
-    مدیریت تغییر در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    مدیریت استرس در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
ارتقای مهارت
-    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن
-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر
-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش
-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب
-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی 2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان ..............................................کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود++ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............ +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر