/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} اصول انبارداری   اصول صندوقداری و نقدینگی   بودجه بندی فروش   هدف گذاری فروش   کنترل موجودی   برگشت از فروش (مرجوعی)   ترفیعات و مشوقهای فروش   مشتری مداری و تکینکهای ارتباط با مشتری   حسابداری فروش   پخش و لجستیک   روانشناسی ارتباط با مشتری   ویزیت مویرگی   تحلیل رفتار فروش رقبا   بازاریابی و فروش بین المللی   مهارتهای دفاع کلامی در فروش   روشهای مقابله با ترفند های مغازه داران در فروش   مهارتهای استفاده از زبان بدن در فروش   اصول بازاریابی   فروش مشاوره ای   راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار 2 134 مدیریت زمان 4 مدیریت منطقه ویزیت 4 اصول مذاکرات فروش 4 تکنیکهای بازارگرمی و فضاسازی فروش 4 اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار 4 روشهای ارتباط اثربخش با مافوق 4 روشهای خلاقیت و نوآوری در فروش 4 روشهای طبقه بندی مشتریان و روشهای جذب مشتریان از دست رفته 4 تکنیکهای فاکتور نویسی 2 مسایل حقوقی در فروش 2 سفارش گیری و مدیریت سفارش 4 بازاریابی و فروش تلفنی 4 روانشناسی و تکنیکهای تخفیف در فروش 4 اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده 4 اصول و مهارتهای کار تیمی 4 مدیریت هوش هیجانی در کار 2 اصول خرده فروشی و عمده فروشی 4 خدمات پس از فروش 2 روش تحقیق و تحقیقات بازار   مدیریت محصول   قیمت گذاری   مدیریت توزیع   سرپرستی فروش   روشهای مقابله با ترفند های فروشندگان در سرپرستی فروش   مهارتهای مدیریت حرفه ای منطقه فروشندگان   مدیریت انگیزش (ترفیعات) فروشندگان   ابزارها و تکنیکهای فروش   برنامه ریزی و سیاستهای فروش   اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش   طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان   ارزیابی عملکرد فروش و فروشندگان   مدیریت ارتباط با مشتریان   مدیریت باشگاه مشتریان (پایگاه اطلاعات مشتریان)   مهارتهای رهبری و مدیریت منابع انسانی   تکنیکهای حرفه ای و روشهای خلاقانه سرپرستی فروش   مدیریت فروش   روشهای مقابله با ترفند های سرپرستان فروش   مهارتهای مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش   مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش   حسابداری پیشرفته فروش   تکنیکهای حرفه ای و روشهای خلاقانه مدیریت فروش   ارزیابی عملکرد فروش کل و محصولات و سرپرستان فروش   خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش   فرصت شناسی و تهدیدشناسی در بازار فروش   تاکتیکهای فروش   دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش   مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی   مدیریت مرکز و شرکت فروش   روشهای مقابله با ترفند های مدیران فروش   مهارتهای مدیریت حرفه ای مدیران فروش   مدیریت انگیزش (ترفیعات) مدیران فروش   مدیریت مالی در فروش (1)   تکنیکهای حرفه ای و روشهای خلاقانه مدیریت مرکز و شرکت فروش   ارزیابی عملکرد فروش مرکز و شرکت و مدیران فروش   ارزیابی و کنترل کیفیت فروش مرکز و شرکت   شناسایی و تحلیل فرصتها و تهدیدهای بازار فروش   استراتژی های فروش   طبقه بندی و انتخاب مشتریان کلیدی مرکز و شرکت   مدیریت ارتباط مشتریان ارزشمند مرکز و شرکت   مدیریت منطقه فروش   روشهای مقابله با ترفند های مدیران حوزه فروش   مهارتهای مدیریت حرفه ای مدیران حوزه فروش   مدیریت انگیزش (ترفیعات) مدیران حوزه فروش   مدیریت مالی در فروش (2)   تکنیکهای حرفه ای و روشهای خلاقانه مدیریت منطقه فروش   قیمت گذاری و مدیریت قیمت   ارزیابی عملکرد و حسابرسی فروش منطقه   مدیریت ارتباط مشتریان ویژه منطقه   نحوه تعامل موثر با مدیریت مرکزی و ارتباط درون سازمان   مهارتهای ارتباط اثربخش با تامین کنندگان و بیرون سازمان   مدیریت فرصتها و تهدیدهای بازار   ·         مدیریت تبلیغات و آگهی تجاری   ·         مدیریت مرکز نمایندگی