800x600

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در موسسات    آموزشی   و

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی 

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-
        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
-
        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-
        مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
-
        نکات مهم برای جذب مشتری موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی